رییس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری کردستان:

آغاز برفروبی در کردستان با استفاده از 183 دستگاه ماشین آلات برفروبی/ حضور 329 نیروی راهداری در محورهای استان

رییس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای کردستان گفت: با آغاز بارش برف کار برف روبی محورهای استان کردستان با استفاده از 183 دستگاه ماشین برف روبی و... آغاز شده است.

کردستان ـ دانش زندی؛ رییس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای کردستان در گفتگو با خبرنگار پرسون اظهار داشت: با آغاز بارش های برف در سطح کردستان نیروهای راهداری در محل های مورد نظر مستقر شده اند.

رییس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای کردستان بیان کرد: با آغاز بارش برف کار برف روبی محورهای استان کردستان با استفاده از 183 دستگاه ماشین برف روبی و... آغاز شده است.

زندی تاکید کرد: تاکنون با استفاده از 329 نفر از پرسنل راهداری کردستان بیش از 10 هزار و 588 کیلومتر برف روبی در سطح استان انجام شده است.

رییس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای کردستان در ادامه سخنان خود اظهار داشت: با وجود افزایش برودت هوا نیروهای راهداری در سطح جاده های استان کردستان مستقر هستند و با نمک و شن پاشی مداوم مانع لغزندگی محورها می شوند.

این مقام مسئول در ادامه تاکید کرد: از رانندگان درخواست داریم قبل از هرگونه سفر اطلاعات وضعیت راهها را از طریق سامانه 141 راهداری جویا شوند و نیز وسیله نقلیه خود را به امکانات مورد نیز برای فصل سرما و یخبندان مجهز نمایند.

به گزارش خبرنگار پرسون، کاهش 15درجه دمای هوا در سطح کردستان توسط سازمان هواشناسی پیش بینی شده است و این امر تردد در محورهای این استان را برای رانندگان سخت خواهد کرد.

آیین مهر ـ استان کردستان

229281