یک فعال رسانه ای و فرهنگی در گفتگو با پرسون:

تخریب چهره های مردمی، مذهبی و دولتی از سوی دشمن، یک برنامه ریزی هدفمند و بلندمدت است

یک فعال رسانه ای و فرهنگی گفت: تهمت های اخلاقی به مصری؛ نماینده مردم کرمانشاه در مجلس، کیوان کاشفی؛ رئیس اتاق بازرگانی کرمانشاه، رضا سلیم ساسانی؛ فرمانده بسیج اصناف کرمانشاه، ماموستاهای استان کردستان، فعالان فرهنگی کُردزبان و... بی شک یک برنامه ریزی هدفمند و بلندمدت است.

کردستان ـ شهاب ادواری؛ فعال رسانه ای و فرهنگی در گفت وگو با خبرنگار پرسون اظهار داشت: متاسفانه فضای مجازی برای عده ای فرصت طلب به میدانی جهت تخریب و ترور شخصیتی افراد و مدیران دولتی تبدیل شده است.

این فعال رسانه ای و فرهنگی با اشاره به اینکه گروه های معاند دشمنی و عداوت خود را در فضای مجازی دنبال می کنند، ادامه داد: در روزهای اخیر برخی از چهره های شناخته شده و ضدانقلاب که در خارج از کشور به سر می برند، با توجه به امکاناتی که سرویس های جاسوسی بیگانه در اختیار آنان قرار می دهند، اقدام به انتشار اخباری کاملا کذب نموده اند.

ادواری ادامه داد: متاسفانه عده ای خودباخته فرهنگی نیز به سادگی فریب این سخنان و اخبار کذب را می خورند که این مایه تاسف است.

این فعال رسانه ای و فرهنگی با اشاره به تخریب برخی از مدیران و نمایندگان در فضای مجازی توسط عناصر برانداز و ضدانقلاب، تاکید کرد: در روزهای گذشته یکی از عوامل اغتشاش و ضدنظام در فضای مجازی خبری را منتشر کرد که با شیطنت کامل به دنبال اهداف پلید خود بود.

ادواری با اشاره به اینکه تخریب چهره این افراد، هدفمند و از روی برنامه می باشد، عنوان کرد: تهمت های اخلاقی به مصری؛ نماینده مردم کرمانشاه در مجلس، کیوان کاشفی؛ رئیس اتاق بازرگانی کرمانشاه، رضا سلیم ساسانی؛ فرمانده بسیج اصناف کرمانشاه، ماموستاهای استان کردستان، فعالان فرهنگی کُردزبان و... بی شک یک برنامه ریزی هدفمند و بلندمدت است.

وی در ادامه سخنان خود تاکید کرد: زمانی که فرد معلوم الحال در فضای مجازی اقدام به تخریب چهره فرمانده بسیج اصناف کرمانشاه یعنی رضا سلیم ساسانی می نماید، بی شک وی ساختار نهاد مردمی بسیج را هدف قرار داده است و زمانی که علیه نماینده مجلس دست به قلم می شود بی شک به دنبال زیرسئوال بردن مجلس شورای اسلامی است.

ادواری تصریح کرد: و همچنین زمانی که یک ماموستا و عالم اهل سنت را با خبرهای کذب خود ترور شخصیتی می کنند، بی شک هدف در این میان ایجاد دودوستگی در بین برادران دینی است.

این فعال رسانه ای اظهار داشت: لذا باید شنونده و بیننده آگاه باشد و به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی مومن و فرد مسلمان باید بصیرت و بینش داشته باشد.

ادواری در پایان سخنان خود گفت: تخریب چهره فرمانده بسیج اصناف یک استان آنهم با نشر اکاذیبی این چنینی بیش از یک فتنه انگیزی صرف است زیرا این نوع اخبار منتشر شده از سوی فتنه گران و عوامل اپوزیسیون و معاند نشان می دهد که دشمن به دنبال ایجاد یک آشوب دیگر در کشور است.

آیین مهر ـ استان کردستان

229133

مطالب مرتبط