کردستان

برخی از فروشگاه ها که روغن خوراکی برای عرضه به مشتری دارند، فروش این قلم از کالای خود را تنها منوط به خرید جنس دیگری عنوان می دارند و به اصطلاح عامه «گروکشی» می کنند. در مقابل مسئولان صورت مسئله را پاک کرده و همواره اصرار دارند که «روغن به وفور در بازار موجود است و به شایعات توجه نکنید».
مدیر عامل جمعیت هلال احمر کردستان عنوان کرد:

کوه کمر کوله بر را شکست/سقوط از ارتفاعات بانه

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کردستان گفت: متاسفانه نیمه شب گذشته یک کوله بر جوان در ارتفاعات روستای «ننور» از توابع شهرستان بانه سقوط کرد.

بی تفاوتی های مردم استان کردستان در بحث رعایت پروتکل های بهداشتی باعث گردید شهرهایی همانند سنندج،  سقز و کامیاران که در وضعیت آبی قرار داشتند دوباره به وضعیت زرد برگردند.
عضو هیات مدیره شرکت عمران و بهسازی شهری ایران عنوان کرد:

رشد حاشیه نشینی در کردستان/ وجود 70 هزار حاشیه نشین در شهر سنندج

عضو هیات مدیره شرکت عمران و بهسازی شهری ایران با اشاره به اینکه  ۵۳۷ هزار نفر از جمعیت یک میلیون و ۶۰۰ هزار نفری کردستان در محدودیت ها و اکثرا در حاشیه شهر زندگی می کنند افزود: ساکنان این مناطق از کمترین امکانات برای زندگی برخوردارند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور عنوان کرد:

مبنای امر به معروف و نهی از منکر علم است/ امر به معروف زمینه ساز عدالت در جامعه

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور گفت: برخلاف تصور برخی از افراد مبنای امر به معروف و نهی از منکر علم است و این فریضه الهی بر پایه های علم بنا نهاده شده ه اند.

نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس:

دولت دوازدهم به وعده خود مبنی بر افتتاح قطار تهران ـ سنندج عمل کند

نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس گفت: وعده ای دولت دوازدهم به همه ما داده است، بهره برداری از قطار تهران ـ سنندج می باشد که امیدواریم که این وعده دولت کنونی قبل از دولت آینده محقق شود.

استاندار کردستان گفت: یکی از طرح‌های ماندگار دولت تدبیر و امید در کردستان، احداث راه‌آهن تهران ـ همدان ـ سنندج می باشد که اعتباری بالغ بر 800 میلیارد تومان برای آن در نظر گرفته شده است.
در مراسمی با حضور مدیر حوزه علمیه استان کردستان، امام جمعه شهرستان بیجار، حجت الاسلام حکمت حکیمی فر و جمعی از مسئولان شهرستانی از همسران کادر، اساتید و طلاب حوزه علمیه امام صادق (ع) بیجار در سالروز ولادت حضرت فاطمه (س)تجلیل به عمل آمد
با حضور سردار سیدصادقی حسینی؛ فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان، مسئولان و مدیران استانی جشن «میلاد کوثر» امروز با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در سالن شهدای گمنام سنندج برگزار گردید.
فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان:

ایران حلقه وصل بین کشورهای اسلامی است

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: ایران نشان داده است که حلقه وصل بین کشورهای اسلامی است و روحیه استکبار ستیزی مردم این کشور زبانزد دنیا و عالم است.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری در گفت وگو با پرسون:

زکات راهکاری سودمند در حوزه اقتصاد است/ زکات زمینه ساز تقویت بنیه اقتصادی جامعه اسلامی

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: زکات راهکاری بسیار سودمند در حوزه اقتصاد است که اسلام آن را برای کمک به اقتصاد مسلمین قرار داده است.

دبیرکمیسیون ستاد مبارزە با قاچاق کالا و ارز کردستان خبر داد:

کاهش 30 درصدی کشفیات دارو در کردستان/ 13 میلیون نخ سیگار قاچاق کشف شد

دبیر کمیسیون ستاد مبارزە با قاچاق کالا و ارز در استان کردستان گفت: ۳میلیون و ٨٨۳ هزار٨۲۹ قلم دارو در ۱۰ماهه امسال کشف شدە که نسبت به مدت مشابه سال گذشتە ۳۰ درصد کاهش داشتە است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان:

از پتانسیل مساجد در تشکیل محلات اسلامی استفاده کنیم

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: مسجد در جامعه اسلامی از ارکان مهم می باشد بنابراین باید از پتانسیل های مساجد در بحث تشکیل کانون ها و محلات اسلامی در کشور استفاده بهینه داشته باشیم.