کردستان

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: طبق آخرین آمارهای موجود 1.7 میلیون ایثارگر در کشور جزو پوشش تکمیلی بیمه دی قرار دارند و این بیمه خوشبختانه تعامل خوبی با جامعه هدف که همان ایثارگران است، دارد.
گزارش پرسون از ناهنجاری های اجتماعی در کردستان:

افزایش آمار سرقت در استان/ رشد مبتلایان به اعتیاد نگران کننده است

رفع این مشکلات از یک سو بسیار زمانبر است و از سوی دیگر نیاز به انجام کارهای تخصصی و فرهنگ سازی دارد و بی شک اگر در این پروسه وقفه ای و یا اینکه بخشی از کار مغفول بماند، تمام زحمات ما بیهوده خواهد بود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان:

دشمن برای فرار از ضعف، دست به هر اقدامی می زند

امروز دشمن به این واقعیت رسیده است که در مقابل اراده پولادین انقلاب اسلامی دچار ضعف و سستی شده است، لذا برای فرار از این موقعیت دست به هر اقدامی می زند.
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور:

1500 فرزند شهید در کردستان استخدام می شوند

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: در سفری که امروز به استان کردستان  داشتیم، تفاهم نامه برای اشتغال 1500 فرزند شهید به امضا رسید.

یادداشتی به بهانه تصاویر تامل برانگیز منقوش بر دستمال کاغذی با عنوان رویای کودکانه؛

طرح تخیلی کودکی/ شبیخون فرهنگی است

یادداشت/من و تو مطلع نیستیم که عکس پیش روی چند کودک معصوم پیش روی من و هر کودک دیگر به چه قصد و هدفی منقوش شده و سهوی و عمدی بودنش معلوم نیست ولی ضروری به نظر می رسد که مسئولین مربوطه پیگیریش کنند.
یادداشت/ پادشاه فعلی اردن می داند نتانیاهو و راست گراها خواستار تشکیل یک دولت یهودی در تمام جغرافیای فلسطین هستند که پیامد آن اخراج میلیون ها فلسطینی به کشورهای عربی خواهد بود؛ خصوصا که در دسترس ترین کشور برای اسکان آوارگان اردن است‌.

یادداشت میهمان؛

«صف مرغ» تا «صف رای»

یادداشت/در جامعه ای اکه اکثریت هنوز در مرحله «تلاش برای معاش» هستند و با سیلی صورت خود را سرخ نگه می دارند، مشارکت سیاسی چه معنایی دارد؟

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه بیت المقدس کردستان:

برخی از عوامل داخلی به دنبال حاشیه سازی برای انتخابات پیش رو هستند

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه بیت المقدس کردستان گفت: برخی از عوامل داخلی به دنبال پیاده سازی برنامه های کشورهای مستکبر در کشور هستند و از هم اکنون با پتانسیل های رسانه ای که در اختیار دارند به دنبال ایجاد حاشیه و شائبه برای این همه پرسی هستند.
در سال های اخیر بسیاری از رانندگانی که به نوعی به مواد مخدر افیونی اعتیاد داشتند اکنون نوع اعتیاد خود را تغییر داده اند و به سمت مواد مخدر صنعتی رفته اند که این امر باعث به وجود آمدن جاده های ناامن برای همه شده است.

دکتر یارمحمدی؛ کارشناس مسایل اقتصادی در گفتگو با پرسون:

نگاه مردم به بازار طلا و ارز؛ رنگ سیاسی گرفته است

دکتر متین یارمحمدی؛ کارشناس مسایل اقتصادی گفت: عملا بازار طلا، سکه و ارز برای مردم عادی هم رنگ و بوی سیاسی به خود گرفته است تا جایی که خرید و فروش چند گرم طلا توسط عامه مردم با اطلاع از وضعیت سیاسی داخل و خارج از کشور انجام می گیرد که این ایجاد این نوع تفکر می تواند صدمات بسیاری بر دیگر حوزه های اقتصادی وارد کند.

با حکم رئیس جمعیت هلال احمر ایران؛

نخبه سقزی نماینده جمعیت هلال احمر در آمریکای لاتین شد

ریاست عالی جمعیت هلال احمر ایران، دکتر مصطفی رشیدی از نخبگان و چهره های تحصیلکرده شهرستان سقز را بعنوان نماینده جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی و رئیس مرکز سلامت آن جمعیت در کشور اکوادور در آمریکای لاتین منصوب نمود.

در اخطار کمپین پیگیری حق منطقه جنگی بازنشستگان به مشاور نوبخت؛

سازمان برنامه و بودجه در صدور احکام مناطق جنگی اهمال کاری نکند

هر امتیازی را که به شاغلین مناطق جنگی داده است عین همان امتیازات از جمله افزایش 20الی25 درصدی حقوق و اعمال یک گروه را بدون فوت وقت به بازنشستگان ساکن مناطق جنگی تسری دهد!
یادداشت میهمان؛

ظریف و «ناگفته» های آشنا

یادداشت/در کشور ما فساد در میان دولتمردان روز به روز در حال افزایش بوده و اراده ای جدی نیز برای برخورد با این پدیده وجود ندارد ناشی از این است که خلاف های مسئولان و آقازاده های آنان به جای آن که تبدیل به پرونده شده و بر روی میز قاضی قرار گیرد، به «ناگفته» و «خزانه الاسرار» تغییر ماهیت داده و در کشاکش رقابت های سیاسی به بایگانی می رود تا در وقت مناسب روی طرف مقابل را کم کند