فرمانده انتظامی کردستان خبر داد:

کشف 20 هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بیجار/رصد مرزهای کردستان توسط نیروی انتظامی

فرمانده انتظامی کردستان از کشف 20 هزار لیتر گازوئیل قاچاق در شهرستان بیجار خبر داد.

تصویر کشف 20 هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بیجار/رصد مرزهای کردستان توسط نیروی انتظامی

به گزارش سایت خبری پرسون، سردار علی آزادی؛ فرمانده انتظامی کردستان با تایید این خبر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نزدیکی به مرز و مبادی خروجی باعث قاچاق برخی از کالا و مواد می شود و در این زمینه قاچاق گازوئیل و بنزین همواره در مرزهای استان کردستان انجام می‌شود و در این زمینه با قاچاقچیان همواره برخورد صورت می گیرد.

فرمانده انتظامی کردستان گفت: بنابراین نظارت بر تحرکات واردات کنندگان و صادرکنندگان در مبادی ورودی استان کردستان به صورت دقیق از سوی نیروی انتظامی و... انجام می‌شود.

این مقام انتظامی بیان کرد: در آخرین عملیات پلیس شاهد کشف بیش از 20 هزار لیتر گازوئیل دپو شده در سوله ای در شهرستان بیجار بودیم.

سردار آزادی در ادامه سخنان خود بیان کرد: پس از بررسی های اطلاعاتی و نیز گزارش های مردمی، این پرونده در دستور کار قرار گرفت و مشخص گردید که فردی سودجو در خارج از شهر بیجار در یک سوله متروکه این مقدار گازوئیل را دپو کرده است.

فرمانده انتظامی کردستان با اشاره به اینکه در این پرونده یک نفر دستگیر شده است، گفت: متهم این پرونده توسط پلیس دستگیر شده و با قرار تحویل مقامات قضایی شهرستان بیجار شده است.

282340