ارشدی خبر داد:

حضور8 استان در جشنواره منطقه ای تئاتر دیواندره

فرماندار دیواندره از حضور 8 استان در جشنواره تئاتر منطقه ای در شهرستان دیواندره خبر داد.

تصویر حضور8 استان در جشنواره منطقه ای تئاتر دیواندره

به گزارش سایت خبری پرسون از کردستان، جمال ارشدی؛ فرماندار دیواندره امروز در جلسه هماهنگی جشنواره منطقه ای تئاتر طنز که امسال در این شهرستان برگزار می گردد، اظهار داشت: برای برگزاری این جشنواره تئاتر با استقبال خود هنرمندان کشور به ویژه اهالی تئاتر از استان های غربی کشور روبرو شده‌ایم.

فرماندار شهرستان دیواندره در ادامه سخنان خود بیان کرد: خوشبختانه تمام بسترهای لازم برای برگزاری این همایش در شهرستان دیواندره با وجود هنرمندان خوبی که در این منطقه داریم، مهیا می‌باشد.

ارشدی تاکید کرد: از سوی دیگر برگزاری این جشنواره می تواند در شکوفایی استعدادهای هنری در این شهرستان نقش بسیار کلیدی داشته باشد.

وی در ادامه سخنان خود گفت: چهار دور قبل این جشنواره نیز در دیواندره برگزار شده است که این نشان از تعامل و همسویی نهادهای فرهنگی در این شهرستان دارد.

فرماندار شهرستان دیواندره اظهار داشت: یکی از مهمترین دستاوردهای برگزاری این جشنواره برای دیواندره، ایجاد و راه اندازی پلاتوی در دست ساخت در این شهرستان می‌باشد که این امر می تواند سهم مهمی در بالا بردن سرانه فضای فرهنگی در این خطه را داشته باشد.

ارشدی بیان داشت: استان های قزوین، آذربایجان غربی، کردستان، ایلام، کرمانشاه، لرستان، همدان و آذربایجان شرقی هنرمندانی در این جشنواره خواهند داشت.

اردلان رضایی مطلق ـ استان کردستان

282039