فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۸ پیاده کردستان عنوان کرد:

برگزاری رژه موتوری ارتش/ ایجاد نقاهتگاه برای بیماران کرونایی

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۸ پیاده کردستان گفت:امسال به علت شرایط بحرانی کرونا در کشور به ویژه استان کردستان، رژه  روز ارتش به صورت موتوری برگزار می‌گردد.

تصویر برگزاری رژه موتوری ارتش/ ایجاد نقاهتگاه برای بیماران کرونایی

به گزارش سایت خبری پرسون از کردستان، امیر سرتیپ دوم حمیدرضا رحمت پور؛ فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۸ پیاده کردستان امروز به مناسبت هفته ارتش در نشست خبری اظهار داشت: امسال به علت شرایط بحرانی کرونا در کشور به ویژه استان کردستان، رژه روز ارتش به صورت موتوری برگزار می‌گردد.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۸ پیاده کردستان تاکید کرد: از سوی دیگر این مراسم در محوطه لشگر 28 کردستان برگزار می‌گردد و به مانند سال های گذشته در معابر و خیابان‌های سطح شهر برگزار نمی شود.

این فرمانده نظامی در ادامه سخنان خود گفت: همچنین به علت شیوع کرونا، ویژه برنامه‌های هفته ارتش به صورت مجازی برگزار می‌شود زیرا اولویت ما حفظ سلامتی جامعه و مردم است.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۸ پیاده کردستان گفت: ارتش بعد از پایان دوران دفاع مقدس امروز نقش یک نیروی امدادی را نیز برعهده دارد و همگان شاهد حضور بی بدیل و فوری این نیروی مردمی در حوادث طبیعی بوده و هستیم که نمونه بارز آن را می‌توان حضور ارتشیان در کمک‌رسانی به مردم زلزله زده استان کرمانشاه عنوان کرد.

امیر رحمت‌پور در ادامه سخنان خود تاکید داشت: همچنین در زلزله اخیر شهرستان مریوان شاهد حضور نیروهای جان برکف ارتش برای کمک‌رسانی به مردم این مناطق بودیم.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۸ پیاده کردستان گفت: امروز ارتش در قلب و دل هر ایرانی جای دارد و در دوران هشت ساله دفاع مقدس به عینه دیدیم که ارتشیان چه افتخاراتی آفریدند.

این فرمانده نظامی در ادامه افزود: لشگر 28 کردستان افتخار دارد که دوران دفاع مقدس بیش از 4 هزار شهید و 13700 جانباز را تقدیم نهال مقدس انقلاب اسلامی نموده‌است.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۸ پیاده کردستان خاطرنشان کرد: در این روزهای کرونایی شاهد حضور ارتشیان در میدان مقابله و مبارزه با این ویروس منحوس هستیم و در این زمینه کارهای بسیاری از سوی این نیرو در دست انجام است و درطول 14 ماه اخیر کارهای بسیاری از سوی این عزیزان صورت گرفته است.

امیر رحمت‌پور افزود: همچنین در زمینه ایجاد نقاهتگاه و بیمارستان صحرایی ارتش جمهوری اسلامی در کردستان پیشتاز بوده و هست.

آیین مهر ـ استان کردستان

282900