معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان عنوان کرد:

1300 منزل مسکونی در زلزله مریوان خسارت دیده‌اند/ لزوم تکمیل اطلاعات دقیق تر از خسارت‌ها

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان با تاکید بر اینکه 1300 واحد مسکونی شهری و روستای در مریوان دچار خسارت شده‌اند، تاکید کرد: خوشبختانه جمعیت هلال احمر کردستان در سریعترین زمان ممکن کمک های ضروری همانند چادر، وسایل گرمایشی و... را در روستاهای جشنی آباد و قلقله مستقر کرده است.

تصویر 1300 منزل مسکونی در زلزله مریوان خسارت دیده‌اند/ لزوم تکمیل اطلاعات دقیق تر از خسارت‌ها

به گزارش سایت خبری پرسون از کردستان، شهرام ملکی؛ معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان امروز در نشست ستاد مدیریت بحران استان کردستان اظهار داشت: مدیران و مسئولان باید هرچه سریعتر آمارهای دقیق و کامل تری از خسارت های زلزله در شهرستان مریوان را در اختیار ستاد مدیریت بحران استان کردستان قرار دهند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان گفت: این زلزله باعث شد که در بحث روستایی و شهری به ویژه در بخش روستایی بخشی از منازل دچار خسارت های جزیی تا کلی شوند.

ملکی در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: تا زمانی که آمارهای خسارت زلزله مذکور به صورت دقیق در اختیار ما قرار نگیرد، بی‌گمان هرگونه کمک رسانی به آسیب دیدگان با نقصان روبرو خواهد شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان گفت: خسارت‌هایی که در این زلزله به شهرستان مریوان و روستاهای آن وارد شده است را باید به اطلاع ستاد مدیریت بحران کشور برسانیم تا بتوانیم که اعتبارات و تسهیلات لازم را جذب کنیم.

وی با تاکید بر اینکه 1300 واحد مسکونی شهری و روستای در مریوان دچار خسارت شده‌اند، تاکید کرد: خوشبختانه جمعیت هلال احمر کردستان در سریعترین زمان ممکن کمک های ضروری همانند چادر، وسایل گرمایشی و... را در روستاهای جشنی آباد و قلقله مستقر کرده است.

ملکی در پایان سخنان خود با تقدیر از همکاری سپاه کردستان در بحث کمک به زلزله‌زدگان خاطرنشان کرد: خوشبختانه سپاه بیت المقدس کردستان در بحث تامین غذای گرم و سالم در روستاهای خسارت دیده از زلزله در شهرستان مریوان همواره حضور دارد.

اردلان رضایی مطلق ـ استان کردستان

281836