بیش از یک تن انواع مواد مخدر در زنجان کشف شد

رئیس پلیس مبارزه مواد مخدر استان زنجان گفت: یک تن و ۳۷۴ کیلوگرم انواع مواد مخدر طی هشت ماه گذشته در زنجان کشف شد.

به گزارش سایت خبری پرسون از زنجان، سرهنگ بابایی رئیس پلیس مبارزه مواد مخدر استان زنجان عصر دیروز چهارشنبه در ستاد مواد مخدر استان زنجان، به کشفیات مواد مخدر اشاره کرد و گفت: طی هشت ماه گذشته بیش از یک تن و۳۷۴ کیلوگرم انواع مواد مخدر در زنجان کشف شد.

وی با بیان اینکه پارسال در همین بازه زمانی یک تن و ۲۸۲ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان زنجان کشف شد که مقدار مواد کشف شده امسال نسبت به مدت مشابه پارسال بیش از ۱۰ درصد رشد داشته است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان با اشاره به اینکه ازابتدای امسال تاکنون ۲ هزار و ۵۸۸ قاچاقچی و خرده فروش مواد مخدر در زنجان دستگیر شده اند، گفت: طی مدت مشابه پارسال ۲ هزار و ۴۳۶ قاچاقچی و خرده فروش مواد مخدر دستگیر شدند.

بابایی از کشف ۴۵ مکان کشت شاه دانه و گل در زنجان خبر داد و افزود: در این میان پنج هزار و ۵۹۶ بوته گل و شاه دانه در استان زنجان کشف شد.

وی با بیان اینکه مصرف شیشه در یکی از مناطق مرفه نشین زنجان افزایش دارد، ادامه داد: طی سال گذشته در همین بازه زمانی ۲ هزار ۱۸۱ بوته گل در استان زنجان کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان زنجان به بازدید از مزارع ذرت و آفتابگردان اشاره کرد و گفت: طی هشت ماه گذشته ۵۰۰ بوته گل که به صورت قاچاق در مزارع زنجان کشت شده بود، کشف و معدوم شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

223671