دبیر شورای وحدت استان زنجان:

رئیس جمهور منتخب بر سهل انگاری‌ها پایان دهد

دبیر شورای وحدت استان زنجان با اشاره به وجود مشکلات فراوان برای مردم آن هم به علت ناکارآمدی دولت فعلی، گفت: رئیس جمهور منتخب باید به سهل انگاری‌های گذشته پایان دهد.

تصویر رئیس جمهور منتخب بر سهل انگاری‌ها پایان دهد

به گزارش سایت خبری پرسون از زنجان، رضا رحیم‌پور ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به تشکیل شورای وحدت در کشور، در زنجان نیز این شورا در کنار جبهه ائتلاف تشکیل شد که هدف آن هم مشارکت بیشتر مردم در انتخابات بود.

دبیر شورای وحدت استان زنجان با اشاره به اینکه امروز در همه شهرستان‌ها هیأت اجرایی تشکیل شده است، تصریح کرد: بعد از تشکیل هیأت اجرایی در شهرستان ها، کمیته‌‌های 19 گانه نیز تشکیل شده است.

وی با اشاره به اینکه امسال به دلایل مختلف انتخابات اهمیت مضاعفی دارد که یکی از آنها تحریم‌هاست، گفت: از طرفی مشکلات مردم زیاد است و به علت ناکارآمدی دولت فعلی، باید کسی انتخاب شود که به سهل انگاری‌های گذشته پایان دهد.

رحیم‌پور با اشاره به اینکه رئیس جمهور آینده با توجه به جهان‌گیری ویروس کرونا کار سختی در پیش خواهد داشت، تصریح کرد: همین امر هم کار را برای قوه مجریه سخت‌تر کرده است.

دبیر شورای وحدت استان زنجان با اشاره به اینکه شورای وحدت در راستای مشارکت بیشتر مردم و انتخابات اصلح تاکید دارد، گفت: درصورت انتخاب بد مردم آثار آن را درک خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری ویژگی‌های یک رئیس‌جمهور را بیان کرده‌اند، ادامه داد: اگر به ویژگی‌های قابل قبول یک رئیس‌جمهور توجه شود، قطعا نتایج مثبتی به بار خواهد نشست.

رحیم ‌پور با اشاره به اینکه گزینه اصلح شورای وحدت آیت‌الله رئیسی است، گفت: در صورت حضور رئیسی شورا از وی حمایت خواهد کرد و امیدواریم این اتفاق بیفتد.

دبیر شورای وحدت استان زنجان تصریح کرد: در صورتیکه آیت‌الله رئیسی حضور پیدا نکند، گزینه اصلح دیگر، مورد حمایت قرار خواهد گرفت.

وی افزود: در ارتباط با انتخابات شوراها نیز طبق میثاق‌نامه‌های تهیه شده اقدامات انجام خواهد شد.

رحیم ‌پور با اشاره به اینکه اتفاقات اخیر رخ داده در شوراها مردم را نسبت به شورا بدبین کرده است، گفت: شورای وحدت برای این موضوع نیز با شورای ائتلاف یک لیست مشترک ارائه خواهد کرد.

دبیر شورای وحدت استان زنجان تصریح کرد: ارائه لیست مشترک موجب این خواهد شد که انتخاب مردم راحت‌تر شود.

وی گفت: از شاخص‌های انتخاب شوراها، مقبولیت و مردمی بودن، مشهوریت، اعتقاد و التزام عملی به ولایت فقیه و اسلام، حایز اهمیت است.

رحیم ‌پور با اشاره به اینکه مردم با رای دادن به لیست به افرادی رای خواهند داد که پایش شده‌اند، گفت: به همین خاطر در صورتی که در ادامه راه تخطی شد، کاندیدا باید پاسخگو باشد.

دبیر شورای‌ وحدت استان زنجان اضافه کرد: قبلا انتخاب‌ها به صورت انفرادی بوده به همین خاطر اتفاقات تلخی رخ داده است.

وی با اشاره به اینکه هدف از ارائه لیست بحث وامدار بودن شخص به شورای وحدت نیست، گفت: شورای وحدت به دنبال این است که از منتخب کار بخواهد و در همین راستا دبیرخانه شورا پابرجا خواهد بود و شورا پل ارتباط بین مردم و مسؤولین خواهد بود.

منبع: فارس

284976

مطالب مرتبط