زنجان

در پی رقابت های انتخاباتی المپیک محقق شد:

مدال نقره برگردن قایقران زنجانی تیم ملی

نصیری، ملی پوش زنجانی تیم روئینگ توانست در مسابقات روئینگ انتخابی المپیک توکیو سهمیه المپیک را بدست آورد اما فدراسیون قایقرانی ناگزیر است میان او و نازنین ملایی یکی را برگزیند.

مدیر بورس منطقه‌ای استان زنجان خبر داد:

معامله 78 میلیون سهام در بورس منطقه

مدیر بورس منطقه‌ای استان زنجان از معامله 78 میلیون و 210 هزار و 506 سهم و حق تقدم سهام در این منطقه، طی هفته گذشته خبر داد.

بازهم روایتی تلخ از یک غفلت:

مرد جوان در سد حسن ابدال آرام گرفت

پیکر بی‌جان مرد جوانی در سد حسن‌ابدال زنجان طی روز پنجشنبه یافت شد و برای مشخص شدن علت تامه مرگ به پزشکی‌قانونی تحویل داده شد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان ابهر:

واکسینه شدگان عوارض خاصی نداشتند

رئیس شبکه بهداشت و درمان ابهر از نبود عوارض خاص در واکسینه شدگان کرونا خبر داد و گفت: تنها عوارض آن تب، لرز و سردرد که از علائم سرماخوردگی است، داشته‌اند که این علائم نیز طبیعی است.

رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان خبر داد:

تمدید فرصت حضور در جشنواره رمضان تا ۲۲ اردیبهشت

رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان از تمدید مهلت شرکت در جشنواره فرهنگی و قرآنی رمضان تا ۲۲ اردیبهشت جاری خبر داد.

رئیس جهاد کشاورزی استان زنجان خبر داد:

۶۰ هزار تن کود بین کشاورزان توزیع شد

رئیس جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: ۶۰ هزار تن انواع کود عرضه شد که این میزان در مقایسه با سال گذشته ۲۰ درصد افزایش داشته است.

فرمانده انتظامی زنجان گفت: بیش از ۳ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شد، همچنین یک سارق دریچه‌های گاز و آب و فاضلاب در زنجان هم دستگیر شد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان عنوان کرد:

یوم‌الله جهانی قدس؛ روز تجلی وحدت جهان اسلام

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه روز جهانی قدس، روز تجلی وحدت و همبستگی جهان اسلام است گفت: روز قدس مجالی برای نمایش همبستگی و اراده مسلمان در حل مشکل فلسطین است.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) خبر داد:

فعالیت۶۰ گروه جهادی طلاب در زنجان

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان از فعالیت ۶۰ گروه جهادی طلاب در سطح استان زنجان خبر داد.

معاون فرهنگی، اجتماعی و قرآنی اوقاف استان زنجان:

ثبت‌نام چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن شروع شد

معاون فرهنگی، اجتماعی و قرآنی اوقاف استان زنجان از آغاز ثبت‌ نام چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن از ۱۳ اردیبهشت ماه خبر داد و افزود: این مسابقات تا ۱۴ خردادماه ادامه خواهد داشت.

رئیس اداره مدارس غیردولتی و مشارکت‌های مردمی اداره‌کل آموزش و پرورش استان زنجان:

حد فاصل بین مدارس غیرهم‌جنس 200 مترمربع است

رئیس اداره مدارس غیردولتی و مشارکت‌های مردمی اداره‌کل آموزش و پرورش استان زنجان از 200 مترمربع بودن حد فاصل میان مدارس متوسطه غیردولتی با مدارس دولتی و غیردولتی غیرهم‌جنس خبر داد.

معاون دانشگاه علوم پزشکی استان خبر داد؛

تزریق ۸۵ درصد واکسن‌های ارسالی کرونای به زنجان

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان تزریق ۸۵ درصد واکسن‌های ارسال شده یعنی معادل ۱۸ هزار دوز به گروه‌های مختلف هدف در استان خبر داد و گفت: خوشبختانه وضعیت خوبی در سطح کشوری نیز برقرار است.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان زنجان مطرح کرد؛

روز قدس؛ روز ایستادگی جهان اسلام مقابل جهان استکبار

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان زنجان با بیان اینکه روز قدس حاکی از مخالفت همگانی جهان اسلام با رژیم غاصب صهیونستی است گفت: روز قدس اهرم فشاری علیه این رژیم جعلی است.

سرپرست معاونت ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان:

دوپینگ ورزش زنجان منوط به تلاش مضاعف است

سرپرست معاونت ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه شیوع کرونا منجر به تحت تاثیر قرار دادن ورزش شده گفت: این بحران موجب از دست رفتن ظرفیت بخش همگان و بخش قهرمان ورزش استان شده و بازیابی و ریکاوری آن نیاز به همت و تلاش مضاعف دارد.

فرماندار طارم از وجود استعلامات اداری به عنوان سنگ جلوی پای سرمایه‌گذاران یاد کرد و گفت: این موضوع کار استقرار سرمایه‌گذاران را در این شهرستان با مشکل مواجه کرده است.