ابوالفضل طاهرخانی،  دادستان عمومی و انقلاب:

شعبه جرایم انتخاباتی در ابهر راه‌اندازی شد

دادستان عمومی و انقلاب ابهر از تشکیل شعبه ویژه جرایم انتخاباتی در این شهرستان خبر داد.

تصویر شعبه جرایم انتخاباتی در ابهر راه‌اندازی شد

به گزارش سایت خبری پرسون از زنجان، ابوالفضل طاهرخانی با بیان اینکه کاندیداهای انتخاباتی مراقب تبلیغات زودهنگام انتخاباتی در شهرستان ابهر باشند، اظهار کرد: شعبه ویژه رسیدگی به جرایم و تخلفات انتخاباتی در دادسرا تشکیل شده است.

وی بیان کرد: این شعبه پس از تشکیل نشست ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم و تخلفات انتخاباتی این شهرستان‌ راه‌اندازی و فعال شد تا به رصد تخلفات احتمالی انتخاباتی به‌ویژه در فضای مجازی بپردازد.

این مسئول با اشاره به اینکه هفته‌های آینده جلسه‌ای با حضور مسئولان مرتبط با انتخابات برای هماهنگی‌های بیشتر برگزار می‌شود، یادآور شد: آموزش داوطلبان و نامزدهای انتخاباتی و آشنا کردن بیشتر آن‌ها با قوانین انتخابات هم در برنامه‌ها قرار دارد که حتماً با نامزدهای انتخاباتی نشستی برگزار خواهد شد.

طاهرخانی با یادآوری اینکه انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی همزمان با سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۸ خرداد امسال برگزار می‌شود که همه باید در این عرصه تابع قانون باشیم و فقط بر اساس قانون حرکت کنیم، ادامه داد: با توجه به روزهای حساسی که پیش روی کشور قرار دارد، نامزدهای انتخاباتی و هواداران آن‌ها باید از انجام اقدامات تخریبی پرهیز کنند؛ چراکه با اینگونه موارد دستگاه قضایی با متخلفان برخورد خواهد کرد.

دادستان عمومی و انقلاب ابهر با اشاره به اینکه فعالیت‌های رصد وقوع تخلفات انتخاباتی در ابهر آغاز شده و هرگونه تخلف و جرائم در شبکه‌های اجتماعی و سایر مجاری تبلیغاتی رصد می‌شود و با متخلفان برخورد جدی خواهد شد، ادامه داد: فعالیت در فضاهای مجازی به صورت گسترده و غیرقانونی از تخلفات نامزدهای انتخاباتی در این ابهر است.

طاهرخانی بر ضرورت مشارکت حداکثری مردم فهیم و ولایت‌مدار ایران اسلامی در انتخابات تاکید کرد و خاطرنشان کرد: حضور پرشکوه مردم در انتخابات بار دیگر خط بطلانی بر رویاهای پوچ دشمنان کشیده و انقلاب را بیمه خواهد کرد.

منبع: ایسنا

287232