رئیس پلیس راهور استان زنجان:

تردد پلاک‌های غیربومی در شهرهای قرمز و نارنجی ممنوع است

رئیس پلیس راهور استان زنجان از ممنوعیت تردد خودروهای غیربومی در شهرهای نارنجی و قرمز کرونایی استان زنجان و اعمال قانون برای متخلفان این امر خبر داد.

تصویر تردد پلاک‌های غیربومی در شهرهای قرمز و نارنجی ممنوع است

به گزارش سایت خبری پرسون از زنجان، سرهنگ عباس مظفری در رابطه با اعمال محدودیت‌ تردد در استان، اظهار کرد: در راستای تصمیمات ستاد مقابله با کرونا در راستای حفظ سلامت و صیانت از مردم و قطع زنجیره انتشار ویروس کرونا، در همه مبادی ورودی شهرهای استان زنجان از تردد خودروهای غیربومی به داخل شهرهای قرمز و نارنجی استان ممانعت به عمل می‌آید.

وی در رابطه با اعمال قانون رعایت‌نکنندگان محدودیت‌های تردد، افزود: تخلفات رانندگانی که محدودیت‌های کرونایی را رعایت نمی‌کنند به وسیله سامانه‌های الکترونیکی و دوربین‌های هوشمند ثبت تخلف و دوربین‌های نصب شده بر روی البسه کارکنان و حضور ماموران پلیس انجام می‌شود و رانندگان باید از ترددهای غیرضروری خودداری کنند.

این مسئول در رابطه با جریمه تردد خودروهای پلاک غیربومی در شهرهای دارای وضعیت قرمز و نارنجی کرونایی، تصریح کرد: جریمه تردد خودروهای شخصی با پلاک غیربومی به شهرهای نارنجی ۵۰۰ هزار تومان و به شهرهای قرمز مبلغ یک میلیون تومان است.

رئیس پلیس راهور استان، از استمرار اجرای طرح ممنوعیت تردد وسایل نقلیه از ساعت ۲۲ تا ساعت ۳ بامداد خبر داد و خاطرنشان کرد: همکاری و مشارکت مردم در اجرای مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا نقش بسیار مهمی در سلامت هم‌وطنان و کاهش تلفات ناشی از این ویروس منحوس دارد.

منبع: ایسنا

288971