رییس هیات کشتی:

سه کشتی‌گیر زنجانی بر تشک مسابقات جام تختی خواهند رفت

رییس هیات کشتی استان زنجان، از مشخص شدن کشتی‌گیران اعزامی زنجان به چهل و دومین دوره مسابقات بین المللی جام تختی خبر داد.

تصویر سه کشتی‌گیر زنجانی بر تشک مسابقات جام تختی خواهند رفت

به گزارش سایت خبری پرسون از زنجان، عباس محمدی، افزود: این رقابت‌ها با حضور کشتی‌گیران برتر و منتخب در ۲ رشته آزاد و فرنگی و از ۲۹ تا ۳۰ اردیبهشت ما در ورزشگاه ۱۲ هزار نفری تهران برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: میثم نصیری، میثم حیدری و مهدی یاری فرد، کشتی‌گیران منتخب این استان برای حضور در این دوره از رقابت‌های بین‌المللی جام تختی هستند که امید است با نشان دادن توان و شایستگی‌های بالای خود با دست پر از این پیکارها که به منظور انتخاب ملی‌‌پوشان برای مسابقات جهانی۲۰۲۱ نروژ نیز محسوب می‌شود بازگردند.

رییس هیات کشتی استان زنجان گفت: نصیری و حیدری که از ورزشکاران صاحب‌نام و مجرب این رشته ورزشی هستند به ترتیب در اوزان ۶۵ و ۷۰ کیلوگرم کشتی آزاد بر روی تشک خواهند رفت و یاری فرد نیز در وزن ۶۷ کیلوگرم کشتی فرنگی پای به میدان خواهد گذاشت.

محمدی با بیان اینکه یاری فرد نخستین حضور خود در این مسابقات را تجربه می‌کند، تصریح کرد: حضور سه کشتی‌گیر از استان زنجان در مسابقات جام تختی، تاکنون سابقه نداشته است و در واقع از یک یا ۲ کشتی‌گیر بیشتر نبوده است و این نشان از روند رو به رشد این رشته ورزشی زنجان است.

وی، اظهار داشت: با توجه به شیوع کرونا و وضعیت قرمز کرونایی این استان، تمرینات کشتی‌گیران عنوان دار و شاخص زنجان بسیار کم و فشرده بود اما با این وجود آنها زیر نظر مربیان خود تمرین کردند تا با آمادگی در این مسابقات حاضر شوند.

از فدراسیون کشتی، پیش از این قرار بود رقابت‌های کشتی فرنگی جام تختی روز پنجشنبه ۳۰ اردیبهشت و کشتی آزاد روز جمعه ۳۱ اردیبهشت ماه برگزار شود، اما با کمی تغییر زمان‌بندی رقابت‌های کشتی فرنگی روز چهارشنبه و رقابت‌های کشتی آزاد روز پنجشنبه برگزار خواهد شد.

منبع: ایرنا

288938