برای تعیین رییس جدید محقق خواهد شد؛

برگزاری مجمع انتخابات هیات فوتبال استان زنجان؛ پس از بازی‌های مقدماتی جهانی

دبیر مجمع انتخابات فوتبال استان زنجان، از برگزاری مجمع انتخاباتی هیات فوتبال این استان برای تعیین رییس جدید پس از بازی های مقدمام جام جهانی این رشته ورزشی، خبر داد.

تصویر برگزاری مجمع انتخابات هیات فوتبال استان زنجان؛ پس از بازی‌های مقدماتی جهانی

به گزارش سایت خبری پرسون از زنجان، مهدی ناصحی با بیان اینکه این بازی‌ها ۲۵ خرداد ماه امسال به پایان خواهد رسید، افزود: بنا به گفته طهمورث حیدری رییس امور استان‌ها و مسوؤل برگزاری مجامع انتخاباتی فدراسیون فوتبال ایران، در حال حاضر این فدراسیون تمام تمرکز خود را بر روی تیم ملی گذاشته است تا در مقابل حریفان، آماده و توانمند حاضر شود.

وی اظهار داشت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته قرار بود مجمع انتخاباتی هیات فوتبال استان زنجان، روزیکشنبه ۲۲ فروردین ماه امسال با رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در سالن اجتماعات مرکز همایش‌های بین‌المللی مهرانه واقع در جاده گاوازنگ شهر زنجان برگزار شود که به منظور پیشگیری و مقابله با این بیماری منحوس، به دستور استاندار و تاکید ستاد مبارزه با کرونای زنجان، لغو شد.

ناصحی با اشاره به اینکه صلاحیت شهرام اسکندری پور، غلامرضا داداشی، نادر بلباسی، مجید بیگلی، منصور سلطان محمدی، منصور حسنی کمال و جواد نوروزی برای رقابت در این عرصه انتخاباتی، محرز و اعلام شده است، افزود: فدراسیون، هیات فوتبال و اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان از هیچ کاندیدایی حمایت نمی‌کند و تمامی کاندیداها در فضایی برابر و بر اساس رای مستقیم اعضای مجمع به عنوان رییس هیات جدید فوتبال زنجان انتخاب خواهند شد.

وی، مجددا از اعضای مجمع هیات فوتبال استان زنجان که تعدادشان ۲۱ نفر است خواست از دادن رای احساسی پرهیز کرده و با تحقیق بهتر و بیشتر و به صورت آگاهانه، نامزد اصلح و شایسته‌تر را برگزینند.

فریدون اصفهانیان طی سه دوره متوالی در مجموع به مدت ۱۲ سال به عنوان رییس هیات فوتبال این استان، سکان هدایت این رشته ورزشی پرطرفدار زنجان را عهده دار بود و سید حسن موسوی نیز طی سال‌های قبل یک دوره چهارساله بر صندلی ریاست هیات فوتبال استان تکیه زده بود.

منبع: ایرنا

289219