زنجان

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه حضور مردم در انتخابات به عنوان یک تکلیف ملی، انقلابی و حقوق شهروندی است گفت: مردم در تصمیم گیری‌ها به ویژه تصمیم‌های اجتماعی و سرنوشت‌ساز موثر هستند.

کارشناس منابع طبیعی و محیط زیست استان زنجان گفت: خشکسالی بر اساس برآوردهای کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست طی سال جاری بیش از چهل هزار میلیارد ریال به بخش کشاورزی و‌ منابع طبیعی خسارت وارد کرده است.
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی:

بانیان وضع موجود کارنامه بد خود را با مطالبه‌گری پنهان می‌کنند

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در مناظرات خیلی از بانیان وضع موجود طلبکار می‌شوند گفت: این افراد کارنامه بد خود را با مطالبه گری پنهان می‌کنند در حالی که باید پاسخگو باشند.

مدیرجهادکشاورزی استان زنجان:

۲ تُن پیله‌تر کرم ابریشم برداشت خواهد شد

مدیرجهادکشاورزی استان زنجان با بیان اینکه در حال حاضر ۶۰ کارگاه نوغانداری در استان زنجان فعال است گفت: پیش بینی می‌شود امسال ۲ تن پیله‌‌تر در این استان تولید شود.

رییس هیات ترای اتلون (ورزش های سه گانه) استان:

زنجان نایب قهرمان مسابقات امدادی آکو اتلون ایران شد

رییس هیات ترای اتلون (ورزش های سه گانه) استان زنجان، از قرار گرفتن زنجان در سکوی دوم طی نخستین دوره رقابت‌های قهرمانی امدادی آکو اتلون (دو، شنا و دو) جوانان ایران خبر داد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان زنجان:

قاتل محیط‌بانان در یک قدمی چوبه‌دار قرار گرفتند

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان زنجان از در آستانه قصاص بودن قاتل شهیدان مهدی مجلل و مکائیل هاشمی محیط بانان زنجانی با حکم صادره از سوی قاضی پرونده خبر داد.
معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان:

بهسازی آزادراه زنجان – تبریز چشم به راه اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومانی است

معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: بهسازی آزاد راه زنجان – تبریز به تزریق اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومانی چشم دوخته است.
رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان زنجان:

سلامت ۲۱ هزار نوآموز سنجش می‌شود

رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان زنجان ازسنجش و ارزیابی سلامت ۲۱ هزار نوآموز بدو ورود به دبستان در ۱۸ پایگاه ثابت و سیار خبر داد و گفت: این روند از اول تیر تا پایان مرداد ادامه خواهد داشت.

به مناسبت گرامیداشت یوم الله خردا محقق شد؛

آغاز طرح ترخیص خودروهای رسوبی در زنجان

رییس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان زنجان، از آغاز طرح ترخیص فوق‌العاده خودروهای توقیفی رسوبی در این استان خبر داد.

معاون فروش شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان:

هزار دستگاه ماینر غیرمجاز در ۸۰ روز کشف شد

معاون فروش شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان گفت: ۹۵۷ دستگاه استخراج رمز ارز دیجیتال غیرمجاز در ۸۰ روز ابتدایی امسال کشف شد.

بازهم آوازه هنری دیگر به گوش جهانیان رسید؛

ثبت تنورسازی زنجان در فهرست ملی میراث ناملموس

معاون صنایع دستی میراث فرهنگی زنجان با بیان اینکه تنورسازی زنجان در فهرست ملی میراث ناملموس ثبت شد، گفت: سال پیش یک‌میلیون و ۳۳۰ هزار دلار صادرات صنایع‌دستی از زنجان به کشور‌های مقصد به صورت چمدانی و رسمی انجام شد.

رئیس هماهنگی ستادهای آیت‌الله رئیسی در زنجان:

مشارکت انتخاباتی افزون بر 55 درصد خواهد بود

رئیس هماهنگی ستادهای آیت‌الله رئیسی در زنجان از پیش‌بینی مشارکت بالای 55 درصد از مردم در انتخابات خبر داد.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان خبر داد:

سرپناه امن دختران در معرض تهدید است

مدیرکل بهزیستی استان زنجان با بیان اینکه خانه‌های سلامت مامن و سرپناهی برای دختران در معرض آسیب به شمار می‌روند گفت: بیرون از خانه ماندن دختران می‌تواند معضلات و مشکلات را به مراتب افزایش دهد.
عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی زنجان عنوان کرد:

سپهر سیاست و اقتصاد با نگاه‌های مختلف، در مناظرات انتخاباتی نشانه رفت

عضو هیات علمی گروه علوم سیاسی و روابط بین‌الملل دانشگاه آزاد اسلامی زنجان ازتقابل 2 نگاه مختلف به سپهر سیاست و اقتصاد در مناظره‌های تلویزیونی نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری، خبر داد.