مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری زنجان خبر داد:

۸۲۰ هزار نفر واجد شرایط رای دادن

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری زنجان گفت: بیش از ۸۲۰ هزار نفر در زنجان برای انتخابات فردا (۲۸ خردادماه) واجد شرایط رای دادن هستند.
تصویر ۸۲۰ هزار نفر  واجد شرایط رای دادن

به گزارش سایت خبری پرسون از زنجان، سعید صفری در رابطه با تعداد واجدان شرایط رای دادن در استان، اظهار کرد: برای انتخابات فردا (۲۸ خردادماه) تعداد واجدان شرایط رای دادن ۸۲۰ هزار نفر است که حدود ۱۹ هزار نفر آن را رای‌اولی‌ها تشکیل می‌دهند.

وی در رابطه با شعبات اخذ رای، افزود: فردا شعبات اخذ رای از ساعت ۶ صبح شروع به کار کرده و فرآیند اخذ رای از ساعت ۷ صبح آغاز می‌شود که در صورت مشارکت بالا و استقبال، تا ساعت ۲ نیمه شب با تایید وزارت کشور، ادامه خواهد داشت. در هر دوره انتخابات، اخذ رای از ساعت ۸ آغاز می‌شد ولی امسال به دلیل محدودیت‌های کرونایی یک ساعت زودتر آغاز می‌شود.

این مسئول ادامه داد: معمولاً انتخابات در ۱۰ ساعت برگزار می‌شود ولی در این دوره به دلیل مشکلات ناشی از همه‌گیری بیماری کرونا، فرآیند اخذ رای این دوره طولانی‌تر خواهد بود؛ علاوه‌ بر این تعداد شعبات اخذ رای نیز نسبت به سال‌های قبل افزایش یافته است.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری زنجان با اشاره به انجام اقداماتی در راستای پیشگیری از تجمع در شعب اخذ رای، خاطرنشان کرد: امیدواریم انتخابات این دوره بدون ازدحام و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی ستاد پیشگیری از کرونا برگزار شود.

منبع: ایسنا

306225