نماینده مردم ابهر، خرم‌دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی:

لایحه رتبه‌بندی معلمان با بالاترین رای تصویب شد

نماینده مردم ابهر، خرم‌دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی از تصویب لایحه رتبه‌بندی معلمان با بالاترین رای توسط نمایندگان خبر داد.

تصویر لایحه رتبه‌بندی معلمان با بالاترین رای تصویب شد

به گزارش سایت خبری پرسون از زنجان، حجت‌الاسلام حسن شجاعی صبح امروز (۲۶ خرداد ماه) در جمع فرهنگیان خرم‌دره، با اشاره به نقش و جایگاه والای فرهنگیان در ساخت و پیشرفت جامعه، اظهار کرد: طی یک سال گذشته از نمایندگی در هر مکان و هر موضوعی که ارتباطی با آموزش و پرورش و فرهنگیان داشته، از جمله در طرح‌ها و لایحه‌های مجلس، مباحث مطرح شده در کمیسیون‌ها و همچنین مباحث نظارتی، کاملا به نفع آموزش و پرورش عمل شده است.

وی با تاکید بر اینکه هزینه کردن در آموزش و پرورش، هزینه برای آینده کشور و فرزندان این مرز و بوم است، بیان کرد: در روزهای گذشته، لایحه رتبه‌بندی معلمان در صحن علنی مطرح شد که با بالاترین رای نیز مورد تصویب نمایندگان قرار گرفت که این امر بیان‌گر آن است که مجلس انقلابی اهمیت موضوع آموزش و پرورش و مشکلاتی که فرهنگیان با آن مواجه هستند را می‌داند.

این مسئول با اشاره به پیگیری‌های فراوانی که شخصا از وزیر آموزش و پرورش برای حل گره‌های مختلف فرهنگیان منطقه انجام شده است، تاکید کرد: تداوم پیگیری دغدغه‌های فرهنگیان کماکان در اولویت است.

نماینده مردم ابهر، خرم‌دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت فراهم کردن زمینه تحول در نظام آموزشی، بیان کرد: آماده هر نوع حمایت و پشتیبانی، جهت پیشرو شدن این منطقه در این موضوع مهم هستیم.

حجت‌الاسلام شجاعی به تبیین ضرورت و اهمیت شرکت در انتخابات و تعیین سرنوشت کشور در شرایط حساس کنونی پرداخته و افزود: مشکلات و بحران‌های وضعیت موجود در کشور ناشی از روی کار آمدن تفکر غرب‌گرا و دلبسته به غرب و دشمن است.

وی در ادامه راه حل برون رفتن از مشکلات کشور را روی کار آمدن تفکر انقلابی، دلسوز مردم و فسادستیر دانسته و خاطرنشان کرد: با شرکت در انتخابات و انتخاب فرد اصلح، دشمنان بار دیگر از تحقق رویاهای‌شان مأیوس خواهند شد.

منبع: ایسنا

306031