زنجان

معاون اجرایی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان، گفت: کنگره ملی ۳۵۳۵ شهید استان زنجان با استفاده از تمام ظرفیت‌ها و توان موجود پاییز امسال برگزار خواهد شد.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان:

طرح‌ کسر خدمت سربازی اجرا می‌شود

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان از اجرای طرح‌ کسر خدمت سربازی به مدت 6 تا 10 ماه ویژه دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری خبر داد.

مدیر اداره فرش سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان:

۴۰ درصد بافندگان فرش، فرش ابریشم می بافند

مدیر اداره فرش سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان از فعالیت ۴۰ درصد از بافندگان فرش دستباف استان در زمینه فرش ابریشم خبر داد.

سرپرست اداره‌ کل غله و خدمات بازرگانی زنجان خبر داد:

توزیع ۱۴۰۰ تن کالای اساسی در سطح استان

سرپرست اداره‌کل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان از توزیع حدود ۱۴۰۰ تن کالای اساسی در استان و بیش از ۱۰ تن آرد در واحدهای نانوایی در خرداد ماه امسال خبر داد.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش زنجان از آماده‌سازی ۲۵ کلاس درس تربیت بدنی در سطح استان جهت ارتقای سواد حرکتی کودکان خبر داد و گفت: اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد ریال در این خصوص هزینه شده است.

با اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در شهرستان زنجان؛

۲۱ سارق و ۵ خرده‌‍‌فروش موادمخدر دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان زنجان گفت: با اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در شهرستان زنجان، ۲۱ سارق و ۵ خرده‌فروش موادمخدر در دام قانون افتادند.

مدیرعامل شرکت بورس منطقه‌ای زنجان اعلام کرد:

تعادل خرید و فروش بازار سرمایه

مدیرعامل شرکت بورس منطقه‌ای زنجان از اختصاص ۵۰ درصد معاملات هفته گذشته به خرید و ۵۰ درصد نیز به فروش سهام، خبر داد.

رییس کل دادگستری استان زنجان، با بیان اینکه استفاده از نخبگان حقوقی از رویکردهای مهم دادگستری زنجان است، گفت: تاثیرگذاری این قشر در اجرای برنامه‌ها و سیاست‌های قوه قضائیه مهم و استفاده از آنها در پیش‌برد اهداف قضایی، رویکرد استان است.

رییس کمیته پیشگیری از غرق‌شدگی هیات نجات غریق و غواصی استان زنجان خبر داد:

ایمن‌سازی استخرهای ذخیره آب کشاورزی برای جلوگیری از غرق‌شدگی

رییس کمیته پیشگیری از غرق‌شدگی هیات نجات غریق و غواصی استان زنجان، از لزوم ایمن‌سازی استخرهای دخیره آب مزارع و باغات توسط کشاورزان و باغداران برای جلوگیری از وقوع حوادث غرق شدگی خبر داد.

نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش در دانشگاه زنجان:

18 هزار و 688 داوطلب در کنکور سراسری شرکت می‌کنند

نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش در دانشگاه زنجان از شرکت ۱۸ هزار و ۶۸۸ داوطلب در استان زنجان در کنکور سراسری 1400 خبر داد.

با رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی؛

موزه‌های زنجان بازگشایی مجدد شد

مدیرکل میراث‌فرهنگی زنجان گفت: فعالیت موزه‌های زنجان با رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی از سرگرفته شد.

معاون آمار و اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان با بیان اینکه طبق گزارشات مرکز آمار ایران نسبت سرانه محصول ناخالص داخلی استان به کشور طی سال‌های 90 تا 97 در مجموع، روند صعودی داشته و در حال نزدیک شدن به متوسط کشوری است گفت: این مهم نشان‌دهنده توفیق نسبی اجرای برنامه‌های منطقه‌ای برای توسعه متوازن مناطق است.