به میزبانی باشگاه سوارکاری کالسکه طلایی زنجان؛

برگزیدگان سومین رویداد پرش با اسب معرفی شدند

سومین رویداد پرش با اسب استان در سال‌جاری به میزبانی باشگاه سوارکاری کالسکه طلایی زنجان برگزار شد.

تصویر برگزیدگان سومین رویداد پرش با اسب معرفی شدند

به گزارش سایت خبری پرسون از زنجانپ، در این دوره از رقابت‌ها که با حضور ٦٠ سوارکار برگزار شد، ورزشکاران در شش رده تشویقی، مبتدی، E، مالکین (O۱)، نونهال و نوجوان و بزرگسال با هم به رقابت پرداختند.

در رده تشویقی این مسابقات، متین بهشتی با لکسا، شهسوار زمانی با سانتیاگو، سهیل شعبانی با چیف، محمدحسین خدایاری با سوفیا، آراد عباسیون با هاکان، محمدرضا نعلبند با تورنادو، میثم مرادی با پیتر، مهدی بیات با آریو، تایماز گل‌محمدی با رامادا، آرمان معصومی‌راد با سورنتو، محمدرضا نعلبند با تانک، متین کاظمی با آلیس، سام نوروزی با الدرادو، عطرین انفراد با کوین، زهره فومنی با آنابل، آیسان قمری با لیمبو و سولماز اویسی با کواجین موفق شدند مسیر مسابقه را بدون خطا طی کنند.

در رده اسب و سوار مبتدی این مسابقات نیز شهسوار زمانی با سانتیاگو به همراه سهیل شعبانی با چیف و نگار موسوی با کنبریج موفق شدند مسیر مسابقه را بدون خطا طی کنند. همچنین در رده سنی نونهال و نوجوان، سها غلامیان با سرآمد به مقام نخست دست یافت، عرشیا فیض با اورلاندو در جایگاه دوم ایستاد و حسام شریفی با کیارش سوم شد.

این رویداد ورزشی در رده مالکان نیز دنبال شد که عنوان قهرمانی به محسن نوری با بوی گرانوس رسید و جایگاه دوم از آن علیرضا رضایی با کامیسر شد. همچنین در رده سنی بزرگسالان، پوریا غفاراوقلی با کارتونو، نیوشا نجفی‌نیا با لاکی‌لیدی و عرشیا فیض با اورلاندو به ترتیب عناوین اول تا سوم را از آن خود کردند.

منبع: ایسنا

309622

مطالب مرتبط