مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان:

فرهنگسرای نور ابهر، چشم‌ انتظار کورسوی تجهیزات

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان از لزوم تجهیز تنها فرهنگسرای ابهر خبر داد.

تصویر فرهنگسرای نور ابهر، چشم‌ انتظار کورسوی تجهیزات

به گزارش سایت خبری پرسون از زنجان، محمد ربیع احمدخانی ظهر امروز (۹ تیرماه) در دیدار صمیمی با جمعی از اصحاب فرهنگ و هنر شهرستان ابهر، با تاکید بر نقش برجسته این قشر در رویدادهای فرهنگی و هنری استان، تصریح کرد: مشارکت بیشتر هنرمندان در فعالیت‌های فرهنگی، هنری، قرآنی و حضور در جشنواره‌های مختلف موجب ارتقای سطح فرهنگ و هنر استان می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به پتانسیل‌ و ظرفیت‌های‌ بسیار خوب و غنی شهرستان ابهر در بخش‌های مختلف فرهنگی و هنری و مطالبه هنرمندان، از تخصیص اعتبار برای تعمیر و تجهیز فرهنگسرای نور ابهر خبر داد.

احمدخانی در خصوص حمایت‌های صورت گرفته از هنرمندان در یک سال اخیر، اظهار کرد: حمایت بلاعوض از اعضای صندوق اعتباری هنر با اعطای هنر کارت، ارائه وام‌هایی با هدف جبران بخشی از خسارت‌ها و آسیب‌های ناشی از شرایط کرونایی به هنرمندان، از جمله حمایت‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در یک سال اخیر بوده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان بیان کرد: امیدواریم با همکاری مسئولان و رسانه‌ها، گام‌های موثر و اقدامات ویژه‌ای در راستای رفع مشکلات و دغدغه‌های موجود در حوزه نشر و اصحاب رسانه برداریم.

احمدخانی با اشاره به برگزاری ۹ جشنواره استانی، خاطرنشان کرد: کنگره ۳۵۳۵ شهید استان با رویکرد فرهنگی، هنری و دینی، جشنواره تئاتر استانی با موضوع غواصان خط‌شکن، جشنواره نماز با عنوان معراج و جشنواره جایزه ملی غزل، برپایی نمایشگاه بزرگ ناشران و در نظر گرفتن غرفه ایثار و شهادت، تدوین دایره المعارف جامع استان زنجان، از جمله فعالیت‌های شاخص در نظر گرفته شده در سال‌جاری هستند.

منبع: ایسنا

310061