اقدامی برای جبران خسارات وارد شده به سینماها؛

فیلم‌ های هنر و تجربه به استان زنجان راه یافتند

مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان زنجان از راهیابی فیلم‌های هنر و تجربه به استان زنجان خبر داد و گفت: اقدامی برای جبران خسارات وارد شده به سینماها صورت نگرفته‌ است.
تصویر فیلم‌ های هنر و تجربه به استان زنجان راه یافتند

به گزارش سایت خبری پرسون از زنجان، میثم زنجانی، با اشاره به وضعیت سینماهای استان در شرایط فعلی، اظهار کرد: در پی شیوع کرونا خسارت زیادی به سینماهای استان وارد شده‌ است و تاکنون اقدامی نیز برای جبران آن‌ها صورت نگرفته و همچنان نیروهایی که بعد از شیوع ویروس کرونا از دست داده‌ایم نیز، نتوانسته‌ایم به سینما بازگردانیم.

وی افزود: سینماها در حال حاضر باز هستند و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و ظرفیت محدود به کار خود ادامه می‌دهند و استقبال صورت گرفته از سینما در این روزها تا حدودی نسبت به قبل بهتر شده‌ است.

این مسئول با اشاره به اکران فیلم‌های جدید در سینما بهمن، تصریح کرد: در حال حاضر به همراه فیلم‌های معمولی در سینما بهمن، فیلم‌های خارجی و فیلم‌های هنر و تجربه که فیلم‌های خاصی هستند و در استان نیز متقاضی داشت نیز اکران می‌شود، فیلم‌های هنر و تجربه فیلم‌هایی است که باید در سینماها اکران شوند و خوشبختانه این اتفاق در استان نیز رخ می‌دهد.

زنجانی خاطرنشان کرد: اکران فیلم‌های متنوع‌تر در سینما باعث می‌شود تا افراد فرصت‌های بیشتری برای انتخاب و تماشای فیلم در سینما را داشته‌ باشند.

منبع: ایسنا

324773