استاندار زنجان خبر داد:

تدوین طرح عملیاتی برای پژوهش سراها

استاندار زنجان از تدوین طرح عملیاتی برای پژوهش سراها خبر داد.
تصویر تدوین طرح عملیاتی برای پژوهش سراها

به گزارش سایت خبری پرسون از زنجان، فتح‌الله حقیقی امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش استان زنجان، اظهارداشت: از سفر نوبخت به زنجان برای بررسی میزان پیشرفت و مساعدت برای افتتاح پروژه‌های استان زنجان خبر داد و اظهار داشت: پروژه‌های راه سلطانیه_ قیدار _ همدان با ۲۵۰ میلیارد تومان تخصیصی، ورزشگاه ۱۵ هزار نفری زنجان و دو خطه کردن راه آهن زنجان_ تهران در زنجان بررسی می‌شود.

این مسئول بیان داشت: درخواست‌هایی از والدین در نحوه ارزشیابی دانش‌آموزان به من ارسال می‌شود که انتظار دارم نحوه ارزشیابی بررسی و در جلسه آینده آموزش و پرورش مطرح شود.

استاندار زنجان ادامه داد: متاسفانه در شهرک‌های اقماری زنجان بدون مدرسه احداث شده است که مجبور شدیم ۶۹ مدرسه در شهرک‌های اقماری احداث شود تا مردم گرفتار نشوند.

حقیقی بیان داشت: راه و شهرسازی در حال حاضر برای پروژه‌های مسکن ملی تلاش می‌کند که ۸ برابر ظرفیت موجود است که باید اداره کل نوسازی مدارس به مسکن و شهرسازی کمک کند.

وی برضرورت انجام وظایف تعاونی‌ها در استان تاکید کرد و گفت: جلسه‌ای با حضور معاون امور عمرانی تشکیل و از ظرفیت تعاونی بر اساس مواد قانونی احصا و مکلف به انجام وظایف خود شوند.

این مسئول تصریح کرد: باید برای پژوهش سراها فکر خوبی شده و مشکلات آن حل شود که تا کنون مورد توجه قرار نگرفته‌اند.

استاندار زنجان گفت: باید طرح عملیاتی و اجرایی برای پژوهش سراها تدوین شده و خیرین، واحدهای تولیدی و کارخانجات کمک‌کار پژوهش سراها بوده و تقویت شوند.

منبع: موج رسا

324776