خوزستان

روابط عمومی اداره گار رامهرمز اعلام کرد: گاز طبیعی برخی مشترکان مسکونی و تجاری در این شهرستان قطع خواهد شد.
فرماندار دشت آزادگان گفت: صادرات کالاهای غیرنفتی از مرز تجاری چذابه رکورد زد و روز دوشنبه به رقم ۷۰۰دستگاه کامیون و تریلر حامل بار در روز رسید.
مدیرکل شیلات استان خوزستان خبر داد؛

صید ماهی حلوا سفید در خوزستان ممنوع شد

مدیرکل شیلات استان خوزستان گفت: صید ماهی حلوا سفید در صیدگاه‌های این استان تا اطلاع ثانوی ممنوع شده است.
فرمانده قرارگاه نظارتی و عملیاتی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان گفت: تمام محدودیت‌های کرونایی بر اساس رنگ بندی شهرها همچنان اعمال می شود در شهرستان‌های این استان به قوت خود باقی است.
رئیس مجمع نمایندگان خوزستان با بیان اینکه هشدارهای جدی به وزارت نیرو و مسئولان برق خوزستان داده شده است زیرا با این وضعیت نمی‌شود در خوزستان زندگی کرد، گفت: اینکه در این فصل از سال و در ابتدای فصل گرما در تامین برق دچار مشکل شده‌ایم، جای سوال دارد.
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات و عقب ماندگی های آبادان عنوان کرد: آبادان و خرمشهر همچنان در وضع جنگ زدگی است، گویی به زمان ما قبل از تاریخ بازگشتیم، آیا این همه عقب افتادگی و کم برخورداری حق این مردم است؟
به مناسبت پاسداشت زبان پارسی و بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی مراسم شاهنامه‌خوانی و شعرخوانی با عنوان «کاخ بلند» ویژه مدافعان سلامت در بیمارستان امام خمینی (ره) اهواز با همکاری حوزه هنری خوزستان و دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز برگزار شد.
معاون بانوان اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان از تلاش این اداره‌کل برای تقسیم عادلانه اعتبارات بین هیات‌های ورزشی استان خبر داد.