خراسان رضوی

روستای پلکانی کنگ در دامنه کوه های بینالود و در ۱۹ کیلومتری غرب طرقبه و ۲۹ کیلومتری مشهد واقع شده است. این روستای تاریخی با قدمتی بیش از هزار سال و با معماری پلکانی به عنوان مقصدی برای گردشگران ایرانی و خارجی محسوب می شود.
کنگ در لغت دو معنا دارد: پرنده ای قوی پنجه که در مناطق کوهستانی زندگی می کند و در معنی دیگر از آن به عنوان دژی مستحکم تعبیر شده است.
روستای کنگ جزئی از بخش طرقبه است و برای رسیدن به آن باید راه آسفالته طرقبه – نغندر را پشت سر گذاشت.
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان مطرح کرد؛

بهبود وضعیت توزیع دارو در قوچان

رئیس شبکه بهداشت و درمان قوچان از بهبودی وضعیت توزیع دارو در قوچان خبر داد.
در نامه‌هایی جداگانه از سوی وزیر میراث فرهنگی انجام شد؛

ابلاغ مراتب ثبت ملی ۱۵ میراث طبیعی به استاندار خراسان رضوی

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در نامه‌های جداگانه به استاندار خراسان رضوی، مراتب ثبت ملی ۱۴ درخت کهنسال و یک پدیده زمین شناختی در فهرست میراث طبیعی کشور را ابلاغ کرد.

خبر جنجالی مردی در کنار 13 همسرش که همگی باردار هستند سوژه داغ رسانه‌ها است که خیلی عجیب و مورد انتقاد و تعجب همگان قرار گرفته‌است.
به گزارش پرسون از خراسان رضوی، نماز ظهر عاشورا با حضور مسئولان و اقشار مختلف قوچانی با امامت حجت الاسلام هرآتی مطلق در قوچان برگزار شد.
حجت‌الاسلام حسن فیروزی رئیس عقیدتی سیاسی مرکز آموزش ثامن‌الائمه مشهد ولایت‌پذیری را مهمترین شاخصه سقای دشت کربلا دانست و گفت: بصیرت حضرت ابوالفضل(ع) او را در واقعه کربلا رستگار کرد.
رئیسی در تماس تلفنی با وزیر بهداشت بر استفاده از تمامی ظرفیت‌های موجود برای تسریع در کنترل بیماری، درمان و ارائه خدمات به بیماران تاکید کرد.
در تماس تلفنی با وزیر بهداشت و استاندار خراسان رضوی انجام شد؛

دستور ضرب الاجلی دولت به نمکی برای کنترل ویروس کرونا

رییس جمهور در تماس تلفنی با وزیر بهداشت و استاندار خراسان رضوی، برای استفاده از همه ظرفیت های موجود جهت تسریع در کنترل ویروس کرونا و درمان بیماران دستورات لازم را صادر کرد.
سیداحمد علم‌الهدی گفت: با توجه به این‌که مقام معظم رهبری، مقام ولایت و حجت بقیه‌الله است و احساسی حرف نمی‌زند و مبالغه‌گویی ندارد اگر تنفیذ ایشان نباشد ریاست‌جمهوری نامشروع و طاغوت است. این تنفیذ است که به ریاست جمهوری مشروعیت می بخشد و وقتی در آن شاخصه مطرح می‌شود یک مسآله دینی و اعتقادی است.
با پیشنهاد استاندار خراسان رضوی مبنی بر قرنطینه این استان موافقت شد و سفر از مبدا همه استان‌ها به این استان ممنوع است.
گزارش پرسون از نظارتی که در قوچان وجود ندارد؛

طرح هایی که فقط روی کاغذ می ماند

خبرنگار پرسون برای پیگیری مصوبه کاهش ساعات مجالس عروسی در ایام کرونا سری به تالارهای عروسی در شهرستان قوچان زد که با اتفاقات عجیبی مواجه شد.
مشهد یکی از کلان شهرهای ایران و قطب گردشگری مذهبی کشور است که در کنار گردشگری دینی به واسطه تاریخ و تمدن دیرینه این سرزمین، تاریخی و فرهنگی نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است. هرچند طی چند سال اخیر به قطب گردشگری سلامت نیز تبدیل شده است، برج آرامگاه اخنگان با معماری زیبا، معمای چند صد ساله در دشت توس است.

عضو منتخب ششمین دوره شورای اسلامی شهر مشهد گفت: موضوع ایستگاههای دوچرخه و سیاستگزاری و برنامه ریزی آن در دوره شورای فعلی انجام شده و شورای ششم قبل از استقرار هیچگونه دخل و تصرف و تصمیمی در این رابطه نداشته است.
گزارش پرسون از حوادث محور قوچان به فاروج؛

چرا آمار تصادفات در جاده مرگ بیشتر است

آمار تصادفات در محور قوچان به فاروج بالا است و به همین علت نام این محور را جاده مرگ می نامند، خبرنگار پرسون چرایی آمار تصادفات را در این گزارش بررسی می کند