خراسان رضوی

با وجود گرم شدن هوای امروز استان خراسان رضوی نسبت به روز گذشته، پیش بینی ها حاکی از آن است که این وضعیت پایداری ندارد و هوای استان بار دیگر سرد می شود.

رییس انجمن هنرهای نمایشی خراسان رضوی اعلام کردجهاد هنرمندانه اهالی هنر خراسان رضوی با مشارکت حوزه هنری استان و مرکز آفرینشهای هنری آستان قدس رضوی ۴۰۰ میلیون ریال جمع آوری شد تا مساعدت به هزینه های بیمارستان غلامرضا بایزانمنش این بازیگر پیشکسوت کمک شود. 
سارق گوشی قاپ در حلقه محاصره شهروندان قرار گرفت با شگرد ننه من غریبم بازی گرفته تا تهدید و حتی تطمیع افراد نتوانست از چنگال قانون فرار کند.
مسئولین دانشگاه علوم پزشکی مشهد اعلام کردند که در هزار و یکصد و پنجاهمین عمل اهدای عضو از اهداکننده مرگ مغزی در این دانشگاه، اعضای یک بیمار مرگ مغزی به 4 نیازمند عضو پیوند زده شد.
مدیر بازرگام خراسان رضوی گفت: با هدف کنترل و تنظیم بازار برنج ۱۰۰ درصد ایرانی شیرودی از امروز به صورت هوشمند با قیمت کیلویی ۴۲ هزار تومان و برنج پاکستانی کیلویی ۲۰ هزار و ۵۰۰ تومان در سامانه بارزگام توزیع می‌شود.
استاندار خراسان رضوی در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونای استان اظهار داشت که با توجه به شیوع گسترده ویروس اُمیکرون و بروز وضعیت قرمز، تعطیلی مراکز آموزشی استان به مدت یک هفته تمدید می‌شود.
مدیر برگزاری چهارمین جشن سینمای سیمرغ خراسان رضوی گفت: نمایش فیلم‌های بخش رقابتی این جشن سینما در روز‌های ۲۳و۲۴ بهمن ماه در دو سانس ۱۶و۱۸:۳۰ در پردیس سینمایی اطلس آغاز شده است که در روز نخست این جشن، ۱۱فیلم کوتاه و بلند در قالب داستانی و مستند به نمایش درآمد.
نماینده مردم شهرستان‌های سبزوار اعلام کرد که در شرایط اقتصادی کنونی، حذف ارز ترجیحی به یکباره به مصلحت نیست و در صورت تحقق، این موضوع باید به تدریج باشد و صرفا در موضوع دارو و برخی تجهیزات اساسی اجرا نشود.
معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست اعلام‌کردکه در روزهای گذشته اخباری در فضای مجازی منتشر شده است که گفته می شود، سازمان حفاظت محیط زیست مجوز شکار آهو را در زیستگاه های استان خراسان رضوی صادر کرده در حالی که هیچ مجوزی برای شکار در استان خراسان رضوی صادر نشده است.

مسئول صنعت، معدن و تجارت زاوه با اعلام صدور نخستین مجوز شهرک صنعتی در این شهرستان گفت که بهترین فرصت و زیرساخت‌ها برای متقاضیان سرمایه‌گذاری در کارهای تولیدی فراهم شده است.
عضو هیات علمی گروه بیماری های عفونی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به اوج‌گیری موج ششم بحران کرونا و افزایش میزان مراجعات به بیمارستان‌ها و بستری‌ها اظهارداشت که آمار ابتلای کودکان به دلیل عدم انجام واکسیناسیون کرونا بالاتر است، اما دیگر گروه‌های سنی هم درگیر ویروس اومیکرون شده‌اند.
در سالروز میلاد امام جوادالائمه (ع)؛

حرم مطهر رضوی نورباران شد

صحن‌ها و رواق‌های بارگاه منور رضوی از مدت‌ها قبل به واسطه این میلاد سراسر نور، تزئین و گل‌آرایی شده است و نوای مولودی خوانی در صحن‌ها و رواق‌های این بارگاه منور طنین انداز شده است.

نوزدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد جمعه شب پس از اکران دو فیلم "دسته دختران" و "شهرک" در هشت پردیس سینمایی به کار خود پایان داد.
سرمربی شهر خودرو اعلام کرد که مس رفسنجان تیم خیلی خوبی است و تشکیلات خوبی دارد. از نتایجی هم که در لیگ امسال گرفتند نشان می‌دهند دارای ثبات هستند. علی رغم مدت کوتاهی که در لیگ حضور دارند نشان دادند تیم با ثباتی هستند و امسال دارند به مراتب بهتر نتیجه می‌گیرند و ما از قدرت و توانایی آنها با خبر هستیم.
امام جمعه مشهد مقدس‌اعلام کرد که فضای مجازی جولانگاه دشمن شده که با همه قدرت دارد بر ما می‌تازد در حالی که ما در عین بهبوبه قدرت و توانمندی هستیم، در مجلس شورای اسلامی به‌عنوان سردار دفاع جنگ نرم اقدام کنید و قانون تنظیم‌گری فضای مجازی هرچه زودتر در مجلس شورای اسلامی تصویب شود.
نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی اعلام کرد که دولت با دو چالش روبه‌رو است اول نقدینگی که 6 برابر در دولت قبل افزایش یافته و در حال حاضر 4 میلیون نقدینگی داریم و میراث دوم اوراق قرضه زیادی که از دولت قبل به ارث رسیده است که دولت سیزدهم باید 10 هزار میلیارد تومان بدهی دولت قبل را نقد و تحویل بدهد.

مردم انقلابی مشهد مقدس با گرامی داشتن چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در راهپیمایی ۲۲ بهمن به صورت رژه‌ موتوری و خودرویی شرکت کردند.