واکسیناسیون ۲۶ هزار و ۲۸۳ نفر در گناوه

رئیس شبکه بهداشت و درمان گناوه از واکسیناسیون ۲۶ هزار و ۲۸۳ نفر در این شهر خبر داد. وی اضافه کرد از این تعداد ۲۲ هزار و ۲۵۰ نفر دوز اول، و چهار هزار و ۳۳ نفر هر ۲ دوز واکسن را دریافت کرده‌اند.
تصویر واکسیناسیون ۲۶ هزار و ۲۸۳ نفر در گناوه

به گزارش سایت خبری پرسون از استان بوشهر، عصمت حیدری، رئیس شبکه بهداشت و درمان گناوه روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگاران افزود: حدود ۸۱ درصد از افراد بالای ۶۰ سال شهرستان گناوه با تلاش کارکنان بهداشتی و همراهی خوب مردم واکسینه شده‌اند و امیدواریم درصد واکسیناسیون دیگر گروه‌های اعلام‌شده نیز بزودی به میزان قابل قبولی برسند.

وی اظهارداشت: از ۹ تا ۱۵ مرداد ماه جاری، چهار هزار و ۶۷۷ نفر برای نوبت اول و یکهزار و ۶۸۶ نفر نوبت دوم واکسن کرونا دریافت کردند.

حیدری گفت: در زمان حاضر در شهرستان گناوه ۹ مرکز واکسیناسیون عمومی فعال است که سه مرکز تجمیعی در شهر گناوه و ۶ مرکز در سایر بخش‌ها مستقر است.

حیدری افزود: باتوجه به شروع واکسیناسیون افراد بالای ۴۰ سال، شهروندان با ثبت‌نام در سامانه Salamat.Gov.Ir برای دریافت اولین دز واکسن خود اقدام کنند.
وی با اشاره به اختصاص یک سالن واکسیناسیون برای تزریق دز دوم از مردم خواست برای دریافت واکسن دز اول به سالن‌های غدیر و شهید عبدویی و برای دریافت واکسن دز دوم به سالن حوادث مراجعه کنند.

رئیس شبکه بهداشت ودرمان گناوه بیان کرد: شهروندان تا واکسینه شدن ۸۰ درصد از جمعیت شهرستان، همچنان پروتکل‌های بهداشتی را به صورت جدی رعایت کنند و از شرکت در تجمع‌ها، دورهمی و اماکن شلوغ حتی در فضای باز پرهیز کنند.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر در وضعیت قرمز حاد کرونا قرار دارد.

منبع: ایرنا

330663