هلال احمر گناوه برای کمک به کادر درمان فراخوان داد

جمعیت هلال احمر شهرستان گناوه فراخوانی منتشر کرد و از مردم خواست به کمک کادر درمان بشتابند.
تصویر هلال احمر گناوه برای کمک به کادر درمان فراخوان داد

به گزارش سایت خبری پرسون از بوشهر، رئیس جمعیت هلال احمر و مسئول کمیته مشارکت‌های مردمی ستاد مقابله با کرونا شهرستان گناوه صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همه به یاد داریم که در روزهای آغازین مبارزه با ویروس کرونا این مردم گناوه بودند که داوطلبانه اما آگاهانه قدم پیش گذاشتند و تاریخی‌ترین روزهای همبستگی و مشارکت را رقم زدند که نه تنها در ایران که در آن مقطع در جهان کم نظیر بود.

عبدالعلی صیادی افزود: این بار نیز ویروس کرونا در جهش‌های پی در پی خود و هر بار به نامی جدید به جان همشهریان ما حمله می‌کند و هر بار جان عزیزی را از ما می‌گیرد و جمعی را عزادار می‌کند.

وی گفت: مقابله با این ویروس، دفاعی را می‌طلبد که بر شالوده اعتماد ما پایه گذاری شده و همبستگی دوباره ما را رقم می‌زند تا خاطره مشارکت و پیشگامی تاریخی ما زنده شود.

وی تصریح کرد: عبور شهرستان گناوه از وضعیت بحرانی و آنچه در دو بیمارستان و خانه‌های بسیاری از مردم می‌گذرد، نیازمند مشارکت هدفمند و مستمر همه ما است.

رئیس جمعیت هلال احمر و مسئول کمیته مشارکت‌های مردمی ستاد مقابله با کرونا شهرستان گناوه ادامه داد: به عنوان خدمتگزار مردم در جمعیت هلال احمر که همواره شاهد مساعدت‌های بی دریغ مردم بوده‌ایم، درخواست می‌کنیم در کمک به پویش نسیم زندگی جهت تأمین کپسول اکسیژن و هزینه دارو و درمان افراد بی بضاعت مبتلا به کرونا و همچنین انجام داوطلبانه خدمات بهداشتی، کمک پرستاری و کمک بهیاری با اعلام آمادگی و مراجعه به جمعیت هلال احمر همکاری و همیاری کنید.

در فراخوان جمعیت هلال احمر شهرستان گناوه آمده است: در راستای اهداف بشردوستانه و داوطلبانه جمعیت هلال احمر، به دلیل طغیان بیماری کرونا در شهرستان گناوه و افزایش بار مراجعات به بیمارستان امیرالمومنین (ع) و تکمیل شدن ظرفیت مراکز درمانی شهرستان، جمعیت هلال احمر شهرستان با توجه به ارزیابی‌های انجام شده از داوطلبان و جهادگران حوزه‌های سلامت شامل فعالین حوزه خدمات بهداشتی، و کمک پرستاری و کمک بهیاری، و سایر حوزه‌های پشتیبانی جهت همکاری در قالب تیم‌های تخصصی همکار و داوطلب دعوت به عمل می‌آورد.

در ادامه این فراخوان بیان شده است: متقاضیان جهت همکاری می‌توانند با مراجعه حضوری به جمعیت هلال احمر شهرستان یا تماس آمادگی خود را اعلام کنند.

منبع: مهر

331150