فرمانده مرزبانی استان بوشهر:

توقیف 353 شناور و کشف ۱۲۰۰ میلیارد تومان کالای قاچاق در مرز دریایی خلیج‌فارس

فرمانده مرزبانی استان بوشهر اظهار داشت: از مهرماه سال قبل تاکنون یک‌هزار و 200 میلیارد تومان کالای قاچاق در مرز دریایی خلیج‌فارس و سواحل استان بوشهر کشف و در این راستا 353 فروند شناور حامل کالای قاچاق توقیف شده است.
تصویر توقیف 353 شناور و کشف ۱۲۰۰ میلیارد تومان کالای قاچاق در مرز دریایی خلیج‌فارس

به گزارش سایت خبری پرسون از استان بوشهر، همزمان با هفته نیروی انتظامی نمایشگاه کشفیات کالای قاچاق توسط مرزبانی استان در پایگاه دریابانی بوشهر افتتاح شد.

سرهنگ یدالله شرفی فرمانده مرزبانی استان بوشهر در حاشیه افتتاح این نمایشگاه با اشاره به اینکه برخورد قاطع با قاچاق کالا، سوخت و مواد مخدر در استان بوشهر شدت گرفته است، اظهار داشت: تمام سواحل و مرز دریایی خلیج‌فارس در استان بوشهر تحت رصد شبانه‌روزی نیروهای مرزبانی است و حوزه فعالیت قاچاقچیان در این استان ناامن شده است.

سرهنگ شرفی از افزایش ناوگان شناور مرزبانی استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: مرزبانی استان بوشهر به امکانات و تجهیزات پیشرفته برای حضور در اعماق مختلف خلیج‌فارس مجهز است و کالاهای بدون مجوز قانونی و سند گمرکی قاچاق محسوب می‌شود.

وی از توقیف یک فروند شناور در آب‌های گناوه خبر داد و بیان کرد: بیش از 116 میلیارد تومان کالای قاچاق از این شناور کشف شد.

وی با اشاره به کشفیات یک سال گذشته مرزبانی استان بوشهر خاطر نشان کرد: از مهرماه سال قبل تاکنون یک‌هزار و 200 میلیارد تومان کالای قاچاق در مرز دریایی خلیج‌فارس و سواحل استان بوشهر کشف و در این راستا 353 فروند شناور حامل کالای قاچاق توقیف شده است.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر از کشف 486 هزار لیتر سوخت قاچاق در مدت یاد شده خبر داد و بیان کرد: در یک سال گذشته یک تن انواع مواد مخدر در استان بوشهر توسط نیروهای مرزبانی کشف شده است.

سرهنگ یدالله شرفی از دستگیری 710 قاچاقچی و متخلف در مدت یاد شده خبر داد و افزود: امروز همزمان با هفته نیروی انتظامی بخشی از محموله‌های قاچاق در نمایشگاهی در معرض دید عموم قرار گرفته است.

منبع: تسنیم

365408