مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان ایلام اعلام کرد؛

اجرای طرح هادی در تمام روستاهای بالای 20 خانوار در سطح استان

حبیب اله محبی گفت: از 608 روستای استان، دارای 384 روستا با جمعیت بالای 20 خانوار هستیم و بدون استثنا در تمامی این روستاها طرح هادی اجرا خواهد شد.

به گزارش سایت خبری پرسون، حبیب اله محبی؛ مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایلام، صبح امروز در جمع اصحاب رسانه استان ایلام، عنوان کرد: تمامی روستاهای بالای 20 خانوار در سطح استان شامل طرح هادی خواهند شد.

وی در ادامه اضافه کرد: از 608 روستای استان، دارای 384 روستا با جمعیت بالای 20 خانوار هستیم و بدون استثنا در تمامی این روستاها طرح هادی اجرا خواهد شد.

محبی ضمن اشاره به اینکه در سال گذشته طرح هادی در 165 روستا در سطح استان ایلام اجرا شد، ابراز داشت: اعتبار اختصاص یافته برای طرح هادی از محل اعتبارات ملی، استانی و سیل برای اجرا، در روستا‌های بالای ۲۰ خانوار در سطح تمامی روستا‌های استان پیش بینی شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایلام، اظهار داشت: همنچنین در رونوشت طرح هادی در سطح ۷۵ روستای استان، که در دستور کار قرار دارد، در صورت تخصیص اعتبار این تعداد افزایش خواهد یافت.

وی در پایان نیز خاطر نشان کرد: تا این لحظه 110 میلیارد ریال اعتبار به طرح هادی اختصاص یافته است و همچنین در طی این مدت ۷۲۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برای اجرای طرح در روستا‌های استان ایلام هزینه شده است.

امیر حسین نوروزی_استان ایلام

232679

مطالب مرتبط