شناسایی اماکن ویژه استقرار تخت‌های بیماران کرونایی در البرز

دبیر ستاد پیشگیری ،هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران البرز از شناسایی اماکن ویژه استقرار تخت‌های بیماران کرونایی در این استان خبر داد.
تصویر شناسایی اماکن ویژه استقرار تخت‌های بیماران کرونایی در البرز

به گزارش سایت خبری پرسون از البرز، محمد رضا فلاح نژاد دبیر ستاد پیشگیری ،هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران البرز افزود: ۵۰۰ تخت بیمارستانی توسط شهرداری های شهرستان کرج و جمعی از خیرین به دنبال دستورات رهبر معظم انقلاب اسلامی و مصوبه ستاد استانی مقابله با کرونا به ریاست استاندار البرز در دست تهیه قرار گرفت.
وی ادامه داد: این تصمیم با توجه به وضعیت حاد شیوع بیماری کرونا انجام گرفت و اکنون سالنهای استقرار این تختها شناسایی شده است.
فلاح نژاد بیان داشت: پس از تصمیم ستاد استانی مقابله با کرونا شهرداران و شوراها وجمعی از خیرین پای کار آمدند و اکنون درحال تدارک لوازم برای بستری موقت بیماران هستند.
وی تاکید کرد : حسب تاکید استاندار البرز و اعضای ستاد استانی مقابله با کرونا مبنی بر اماده شدن این تخت های تا نهایتا تاریخ ۲۶ مردادماه جاری اقدامات لازم صورت گرفته است.
وی یاد آورشد: همچنین ۶۰ تخت در اشتهارد،.۱۰۰تخت در فردیس، ۱۳۰تخت در هشتگرد و ۷۰ تخت در نظراباد که در مجموع ۳۶۰ تخت می شود برای بستری موقت ویا دوره نقاهت در نظرگرفته شده است.
فلاح نژاد اظهار داشت: در موج های قبل شیوع بیماری کرونا این تخت بیمارستانی در شهرستانهای فوق تهیه شده بود که مورد استفاده قرار نگرفت .

منبع:ایرنا

332527