البرز

مدیرکل هواشناسی البرز اعلام کرد که وزش باد به نسبت شدید و گردو خاک که از سه روز پیش در استان آغاز شده تا شامگاه امروز شنبه ادامه می یابد.
پرواز مشهد - کرج پس از حدود ۲ سال توقف، امروز (جمعه) طی مراسمی در فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد، از سر گرفته شد.
-مدیرکل حفاظت محیط زیست البرز با بیان اینکه دوره های جدید آموزش همگانی زیست محیطی در استان آغاز شده است، گفت: برگزاری نخستین دوره آموزشی با عنوان تعارض میان گوشتخواران بزرگ جثه و جوامع محلی آغاز شده است.
فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد مقابله با بیماری کرونای البرز گفت: با توجه به اینکه استان‌های تهران و مازندران وضعیت قرمز دارند و طی چند روز گذشته تعداد بیماران بستری استان افزایش یافته باید گفت البرز در مرز تبدیل تغییر رنگ به قرمز قرار دارد.
فرشید جهانبخشی، عضو کمیسیون صنعت اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی البرز گفت: نمایندگان مجلس در تمامی استان‌های کشور تلاش می‌کنند که در استان خود منطقه آزاد اقتصادی یا منطقه ویژه اقتصادی ایجاد شود، اما در استان البرز به دلیل خلاء قانونی عملاً این منطقه ویژه اقتصادی در اختیار استان البرز نیست، ولی در استان البرز قرار دارد.
مدیر‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگر‌ی و صنایع‌دستی البرز گفت: در مجموع حدود ۱۷۰ واحد‌ صنفی شامل رستور‌ان‌ها، واحد‌های پذیرایی، واحدها‌ی تولید‌ی لبنیاتی و ... پیرامون رودخانه کرج مستقر و مشغول فعالیت هستند.

مدیرکل هواشناسی البرز گفت: تحلیل آخرین الگوهای پیش‌یابی حاکی از جوی کم و بیش ناپایدار در منطقه البرز مرکزی بوده که به موجب آن بعضی ساعات وزش باد و رشد ابر مورد انتظار است.
مدیرکل حفاظت محیط زیست البرز گفت: هوای کرج در وضعیت ناسالم و حالت اضطرار قرار گرفته است.
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز اعلام کرد: ۶۹۵ پایگاه غنی سازی اوقات فراغت با شعار "هر خانه یک پایگاه و هر دانش آموز یک مهارت " دراین استان به صورت مجازی و حضوری سازماندهی شد.
رییس هیات هندبال البرز با اشاره به دیدگاه مثبت فدراسیون مبنی بر ارائه مجوز به تیم لیگ برتری بانوان استان برای شرکت در رقابت ها گفت: تیم لیگ برتر هندبال بانوان استان امسال تحت عنوان صنایع روشنایی یکتا افروز در رقابت ها شرکت می کند.