مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز خبر داد:

آغاز ثبت‌نام در سی و سومین دوره جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز تصریح کرد: کارگران، گروه‌های کار و واحدهای نمونه استان البرز می‌توانند برای شرکت در جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید از روز سه شنبه مورخ ۲۷ مهر لغایت ۲۶ آبان ماه ۱۴۰۰ با مراجعه به سامانه emtenan.mcls.gov.ir و ورود اطلاعات و مستندات مربوطه نسبت به ثبت نام در جشنواره اقدام کنند.
تصویر آغاز ثبت‌نام در سی و سومین دوره جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید

به گزارش سایت خبری پرسون از استان البرز، حسین فلاح نژاد مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز از آغاز ثبت نام جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید در استان خبر داد و گفت: این جشنواره هر ساله با هدف تجلیل از کارگران، گروه‌های کاری و واحدهای نمونه در سه مرحله مقدماتی، استانی و کشوری و در سه بخش صنعت، خدمات و کشاورزی برگزار می‌شود.

این مقام مسئول ادامه داد: کارگران، گروه‌های کار و واحدهای نمونه استان البرز می‌توانند برای شرکت در جشنواره از روز سه شنبه مورخ ۲۷ مهر لغایت ۲۶ آبان ماه ۱۴۰۰ با مراجعه به سامانه emtenan.mcls.gov.ir و ورود اطلاعات و مستندات مربوطه نسبت به ثبت نام در جشنواره اقدام کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز با اشاره به اهداف برگزاری این جشنواره، افزود: انگیزه بخشی، اعتمادآفرینی و ترویج حاکمیت، روح صداقت و همدلی در جامعه کار و تلاش با توجه به مسائل جامعه، نیازها و انتظارات جامعه کارگری، ایجاد زمینه و فضای مناسب برای رشد و پرورش نیروی کار و نقش آفرینی و تأثیرگذاری نخبگان جامعه کار و تلاش در روند توسعه جامعه از جمله اهداف برگزاری جشنواره امتنان از کارگران در استان است.

وی ابراز امیدواری کرد با توجه به شعار سال ۱۴۰۰ با عنوان تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها با تعامل با جامعه کار و تولید و بنگاه‌های اقتصادی شاهد حضور پررنگ جامعه کار و تولید استان و در سطح استانی و ملی باشیم.

حسین فلاح‌ نژاد در پایان گفت: متقاضیان در صورت داشتن سوال و رفع ابهامات می توانند به حوزه امور اجتماعی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز مراجعه و یا با شماره ۳۲۱۲۸۰۰۰ داخلی ۳۰۲ در ساعات ادارای تماس حاصل کنند.

منبع: فارس

366455