بیمارستان فوق تخصصی شهر جدید هشتگرد راه اندازی می شود

سرمایه گذار و مجری راه اندازی بیمارستان فوق تخصصی 160 تختخوابی شهر جدید هشتگرد از تکمیل و افتتاح آن در آینده نزدیک خبر داد.
تصویر بیمارستان فوق تخصصی شهر جدید هشتگرد راه اندازی می شود

به گزارش سایت خبری پرسون، مجید جلالی مهر با اعلام این خبر گفت: با توجه به شرایط کنونی سطح سلامت جامعه، راه اندازی چنین مراکز درمانی مجهز می تواند به نزدیک شدن سرانه درمانی به استانداردهای جهانی کمک شایانی داشته باشد.
وی افزود: پس از شیوع بیماری کرونا علی رغم وجود مشکلات فراوان همچون عدم همکاری برخی از مسئولین وقت، افزایش فزاینده ارز و سایر موارد که شاید تکرار آن در این زمان فایده ای نداشته باشد، ما را بر آن داشت تا همت مضاعفی را برای ساخت، تکمیل و راه اندازی این مجموعه سلامت محور به کار ببندیم.

جلالی مهر ابراز داشت: امید است اکنون که شهردار جدید که خود از اهل فن طبابت و از دلسوزان واقعی جامعه پزشکی هستند با همدلی شورای اسلامی شهر و شرکت عمران شهر جدید هشتگرد همکاری لازم را برای راه اندازی و افتتاح این پروژه مهم داشته باشند تا بلاتکلیفی و تأخیرهای گذشته جبران شود.
وی تأکید کرد: در این موضوع مردم نیز باید نسبت به نبود مراکز درمانی مجهز در این شهر مطالبه گر بوده و کسانی که دغدغه ارتقاء سلامت جامعه را در سطح ملی دارند بایستی کمک حال مجریان و دست اندرکاران این مرکز درمانی فوق تخصصی باشند.
جلالی مهر اذغان داشت: یکی از آرزوهای من تکمیل و راه اندازی این بیمارستان به صورت جنرال بوده و از تمامی مسئولین امر انتظار دارم بدون فوت وقت نسبت به انتقال سند زمین اقدام کنند و در خوشحالی مردم منطقه برای راه اندازی زود هنگام آن سهیم باشند.
وی در پایان ضمن تبریک به دکتر شهرام صیادی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی البرز، تصریح کرد: خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصتی مغتنم و نعمتی بزرگ است که خداوند متعال به بندگان خویش اعطاء فرموده و شکر نعمت است که از این فرصت گران بهاء در جهت خدمت به مردم شریف میهن اسلامی نهایت استفاده بعمل آید.

365371