دکتر مجید جلالی مهر:

مقصران بلاتکلیفی بیمارستان فوق تخصصی شهر جدید هشتگرد را نمی‌بخشم!

30 سال از کلنگ‌زنی بیمارستان فوق تخصصی 160 تختخوابی شهر جدید هشتگرد می گذرد اما متاسفانه علت عدم راه‌اندازی آن حتی در سفر اخیر ریاست جمهوری نیز مورد پیگیری قرار نگرفت. بلاتکلیفی این بیمارستان که یکی از پروژه‌های سلامت محور استان البرز به شمار می‌رود دل هر شهروندی را به درد می آورد. این در حالی است که مسئولان بر کمبود تخت بیمارستانی در استان تاکید و اذعان دارند اما همچنان کسی پاسخگو نیست!
تصویر مقصران بلاتکلیفی بیمارستان فوق تخصصی شهر جدید هشتگرد را نمی‌بخشم!

به گزارش سایت خبری پرسون، دکتر مجید جلالی مهر، مجری و سرمایه گذار این پروژه ضمن ابراز تاسف از کم لطفی مسئولان ملی و استانی، اظهار داشت: 30 سال پیش این زمین در فاز اول شهرجدید هشتگرد قرار داشت و زمین آن ارزش ریالی آنچنانی نداشت اما امروز در بهترین نقطه این شهر قرار گرفته و دست های پشت پرده وجود دارد تا این پروژه به نتیجه نرسد.

وی افزود: اردیبهشت ماه 1399 جلسه ای به منظور بررسی و تعیین تکلیف این بیمارستان در محل فرمانداری شهرستان ساوجبلاغ برگزار شد اما پس از تنظیم صورتجلسه های مختلف از طریق رسانه ها در تاریخ 16 آذرماه 1399 اعلام شد برای جایگزینی این پروژه «بیمارستان ۶۴ تختخوابی در فاز ۷ شهر جدید هشتگرد ساخته می شود» 23 دی ماه همان سال نیز مدیرعامل وقت شرکت عمران اعلام کرد بیمارستان ۶۴ تختخوابی شهرجدید هشتگرد جانمایی شد اما تا کنون هیچ اقدام اساسی در حد حتی کلنگ‌زنی هم انجام نشده است و مسئولان ملی و استانی همچنان بر تصمیم‌های سلیقه‌ای خود پافشاری می‌کنند و کماکان وعده و وعیدها در این خصوص ادامه دارد.

جلالی مهر با اشاره به اهمیت راه‌اندازی این بیمارستان برای استان البرز و حتی استان‌های همجوار مانند تهران و قزوین گفت: این بیمارستان فوق تخصصی که یکی از زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی استان به شمار می‌رود، بنا بود بخش عظیمی از مشکلات حوزه درمان را در ایام شیوع کرونا رفع کند اما متأسفانه همانند بسیاری از پروژه‌های استان زمین‌گیر شده است و حتی در سفر اخیر ریاست جمهوری نیز مشکل این بیمارستان مطرح نشد و هیچ اراده‌ای برای رفع مشکلات آن نبوده و تنها ورود مراجع قضایی به این مساله می‌تواند راه حل نهایی این مشکل باشد.

وی اذعان داشت: شهر جدید هشتگرد با انبوهی از خانه و جمعیت قابل ملاحظه حتی یک مرکز درمانی مجهز هم ندارد، با ادامه وضعیت موجود، کشتی بهداشت و درمان در آینده ای نه چندان دور در این شهر به گل خواهد نشست.

وی از ساکنان شهر جدید هشتگرد خواست تا با مطالبه از مسئولین در راه اندازی هر چه سریعتر این بیمارستان موجبات رفع مشکلات بهداشتی و درمانی این شهر را فراهم آورند.

دکتر مجید جلالی مهر تصریح کرد: پس از صرف هزینه های هنگفت برای بهبود وضعیت درمانی منطقه اکنون کسی پاسخگوی سرمایه های بلاتکلیف و رها شده نیست اما مسئولین قبلی و فعلی باید بدانند حق الناس تنها حقی است که خداوند از آن نمی‌گذرد، مگر اینکه آن حق ادا شود، حتی اگر شما در شب قدر توبه کنید، حق الناس بخشیده نمی‌شود.

395256