معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد؛

نقش «نماد» در کاهش آسیب‌های اجتماعی

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اهمیت اجرای طرح «نماد» گفت: «ایجاد محیط یادگیری مثبت»، «افزایش تعلق خاطر دانش‌آموزان به مدرسه و محیط آموزشی» و همچنین «ایجاد ارتباط مؤثر بین دانش‌آموزان با معلمان، مدیران و مربیان» از مهم‌ترین اهداف این طرح است.
تصویر نقش «نماد» در کاهش آسیب‌های اجتماعی

به گزارش سایت خبری پرسون، رضوان حکیم‌زاده، با اشاره به اهمیت «طرح نماد»، گفت: جلسات سامانۀ این طرح با حضور وزیر آموزش و پرورش به صورت هفتگی برگزار می‌شود و مقرر شد با همکاری معاونت آموزش ابتدایی و معاونت پرورشی وزارت، اهداف مشترک این طرح احصاء و برنامۀ لازم برای تحقق آنها طراحی و اجرا شود.

وی با اشاره به اینکه طرح نماد به صورت فراگیر در سراسر کشور برگزار خواهد شد، افزود: اجرای پایلوت این طرح در برخی از مناطق کشور آغاز شده است.

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش توانمندسازی مدیران و معلمان را پیش‌شرط موفقیت طرح نماد دانست و ادامه داد: «ایجاد محیط یادگیری مثبت»، «افزایش تعلق خاطر دانش‌آموزان به مدرسه و محیط آموزشی» و همچنین «ایجاد ارتباط مؤثر بین دانش‌آموزان با معلمان، مدیران و مربیان» از مهمترین اهداف این طرح است.

حکیم‌زاده با تأکید بر اثر مطلوب ارتباط مؤثر در فرایند یادگیری دانش‌آموزان، اظهار کرد: ایجاد ارتباط مؤثر، گام اول برای تحقق تعامل سازنده و حس تعلق ‌خاطر در دانش‌آموزان است که نقش بی‌بدیلی در کاهش آسیب‌های اجتماعی و رفتارهای پرخطر دارد.

منبع: ایسنا

827334

سازمان آگهی های پرسون