سرپرست آموزش و پرورش عنوان کرد؛

بازگشایی مدارس لرستان از سوم مهرماه/ آموزش مجازی دانش آموزان در بستر شبکه شاد

سرپرست آموزش و پرورش لرستان از بازگشایی مدارس از سوم مهر ماه 1400 خبر داد.
تصویر بازگشایی مدارس لرستان از سوم مهرماه/ آموزش مجازی دانش آموزان در بستر شبکه شاد

به گزارش پرسون از لرستان، سید عیسی سهرابی سرپرست آموزش و پرورش لرستان اظهار کرد: در سال تحصیلی جدید، مدارس به صورت تدریجی بازگشایی خواهند شد و در این مورد به دغدغه های خانواده ها و سلامت دانش‌ آموزان توجه ویژه شده است.

وی تصریح کرد: مدارس لرستان فعالیت خود را از سوم مهر ماه شروع خواهند کرد، و آموزش در مدارس شهرستان های استان لرستان به صورت مجازی خواهد بود.

سرپرست آموزش و پرورش لرستان افزود: در مدارس روستایی که حداکثر 15 نفر دانش آموز دارند با صلاحدید مدیر مدرسه، شورای مدرسه و شرایط و فضای آموزشی می توانند به صورت حضوری البته با رعایت دستور العمل ها فعالیت خود را آغاز کنند، اما مابقی مدارس روستایی که دانش آموزان آن ها بیشتر از 15 نفر هستند، به صورت مجازی سال تحصیلی خود را آغاز خواهند کرد.

آموزش مجازی در بستر شبکه شاد

وی عنوان کرد: سال گذشته بیش از 82 درصد دانش آموزان در بستر شبکه شاد از آموزش ها بهره مند شده اند که این بستر هم در آینده نزدیک با قابلیت ها و سرعت بیشتری در دسترس دانش آموزان قرار خواهد گرفت.

سهرابی در پایان خاطر نشان کرد: سال گذشته بیش از 2 هزار مدرسه به اینترنت وصل شده اند و امسال هم با برنامه ریزی در نظر داریم 419 مدرسه در استان که زیرساخت های ارتباطی ندارند با تلاش سایر دستگاه ها به اینترنت متصل شوند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

350782