امام جمعه شهر اقبالیه:

امنیت امروز حاصل برکت خون شهداست

حجت الاسلام والمسلمین علی بخشی امام جمعه شهر اقبالیه در مراسم دومین سالروز شهادت مدافع وطن ستوان یکم شهید مهدی محمدی نسب اظهار داشت: امروز امنیت و آسایش و هرچه داریم به برکت خون شهداست و آنها برای ما معیار و الگو هستند.
تصویر امنیت امروز حاصل برکت خون شهداست

به گزارش سایت خبری پرسون، از قزوین؛ حجت الاسلام والمسلمین علی بخشی امام جمعه شهر اقبالیه در مراسم دومین سالروز شهادت مدافع وطن ستوان یکم شهید مهدی محمدی نسب با حضور مسئولین شهری و نظامی وانتظامی امروز عصر در مسجد محمد رسول (ص) شهر اقبالیه برگزار شد.ضمن تسلیت به مناسبت شهادت امام سجاد (علیه السلام ) اظهار داشت: مهمترین وظیفه ما در شرایط امروز جامعه ترویج فرهنگ شهادت، مقاومت و ایثار و انتقال آن به نسل جوان است که باید در این راه بیش از پیش تلاش کنیم چرا که پاسداری از این ارزش ها باعث آگاهی جوانان و رشد و تعالی جامعه می شود.

حجت الاسلام علی بخشی در تشریح عظمت شهید و شهادت افزود: اگر امروز در دنیا حرف و سخن داریم و مرکز ثقل منطقه می‌باشیم به برکت خون شهدا است.
وی تأکید کرد: شهدای بزرگوار ولی نعمت ما هستند و اگر ابرقدرت منطقه هستیم به برکت خون شهداست، زیرا آن بزرگان از جان خود گذشتند تا به ایران اعتبار و آبرو ببخشند.
امام جمعه شهر اقبالیه در ادامه گفت: به برکت خون شهدا و مقاومت رزمندگان و آزادگان، امروز جمهوری اسلامی ایران ابر قدرت منطقه و تأثیر گذار در معادلات جهانی است.
حجت الاسلام علی بخشی با بیان این که موفقیت امروز کشور مرهون خون مطهر شهدا و ایستادگی آزادگان می باشد افزود: اگر امروز می توانیم با اقتدار حرف خود را به دنیا تفهیم کنیم و در معادلات جهانی تأثیر گذار باشیم، از برکت مدیریت بی بدیل امامین انقلاب و ایثار آزادگان و شهدای گرانقدر می باشد.

707070