مشارکت در انتخابات ضامن امنیت کشور

فعال سیاسی چهارمحال و بختیاری با دعوت از آحاد مردم برای شرکت در انتخابات روز جمعه، گفت: مشارکت بالا و حداکثری در انتخابات ضامن امنیت پایدار در کشور و دفع هجمه‌های دشمن است.

تصویر مشارکت در انتخابات ضامن امنیت کشور

به گزارش سایت خبری پرسون، کاظم آقایی روز پنجشنبه افزود: نظام جمهوری اسلامی ایران الگویی موفق از مردم‌سالاری دینی را به جهان عرضه کرده است و برگزاری به طور میانگین یک انتخابات در هر سال در کشور نشان می‌دهد این نظام مبتنی بر رای و نظر مردم است.

وی با بیان اینکه انتخابات بهترین فرصت و صحنه برای تعیین سرنوشت مردم به دست خودشان است، تصریح کرد: به هر میزان مردم آگاهانه و گسترده در این عرصه شرکت کنند بی‌شک سرنوشت بهتری برای کشور رقم می‌خورد.

این فعال سیاسی ادامه داد: امید می‌رود میدان انتخابات در روز جمعه با حضور مردم در پای صندوق‌های رای به صحنه‌ غرورآمیزی تبدیل ‌شود و جلوه‌های زیبا و افتخارآمیز از مردم‌سالاری دینی و جمهوریت در نظام مقدس اسلامی را به نمایش بگذارد.

آقایی به دیگر دستاوردهای حضور حداکثری مردم در انتخابات اشاره کرد و گفت: پشتوانه مردمی حاصل از مشارکت و افزایش مشروعیت و مقبولیت نظام، توان رایزنی‌های بین‌المللی سیاست خارجی در راستای تحقق منافع ملی کشور را به طور چشمگیری افزایش می‌دهد.

به گزارش ایرنا، مرحله دوم انتخابات روز جمعه ۱۵ تیرماه برگزار می‌شود.

منبع: ایرنا

705436