وحیدی:مردم در آغازین ساعات رأی‌گیری پای صندوق‌ها حضور یابند

وزیر کشور گفت: از مردم عزیز می‌خواهیم در آغازین ساعت روز در صندوق رای حضور داشته باشند و اقتدار و بزرگی ملت ایران را به اثبات برسانند.
تصویر وحیدی:مردم در آغازین ساعات رأی‌گیری پای صندوق‌ها حضور یابند

به گزارش سایت خبری پرسون، احمد وحیدی وزیر کشور با حضور در ستاد انتخابات کشور در دومین مرحله انتخابات ریاست جمهوری، گفت: دومین مرحله از چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از بین دو نامزد مطرح در سرتاسر کشور در 58640 شعبه أخذ رأی در داخل کشور در و 344 شعبه أخذ رأی در خارج از کشور آغاز می‌شود.

وی افزود: امیدواریم این انتخاب مانند انتخابات گذشته پربرکت باشد و بیش از پیش برای ساختن آینده کشور مفید قرار بگیرد. از مردم عزیز می‌خواهیم در آغازین ساعت روز در صندوق رای حضور داشته باشند و اقتدار و بزرگی ملت ایران را به اثبات برسانند.

وزیر کشور پس از انداختن رأی خود به صندوق، گفت: امروز چشم جهان به ایران است. آنچه که در انتخابات اهمیت دارد مشارکت است که افزایش این مشارکت عزت و پایدار ایران را به ارمغان خواهد آورد و کشور را در پیشبرد اهداف یاری می‌رساند.

وی افزود: حضور ملت ایران در این انتخابات بیش از زمان‌های دیگر اهمیت دارد. از همه مردم می‌خواهیم در این انتخابات شرکت کنند، بالاخص رای‌اولی‌ها تا در سرفرازی این کشور نقشی ایفا کرده باشند.

منبع: تسنیم

705452