پیام مدیر عامل شرکت معدنی و صنعتی صبا نور به مناسبت روز ملی صنعت و معدن:

از تبریک روز ملی صنعت و معدن تا گام های سترگ شرکت صبانور در توسعه صنعت ومعدن کشور

سید علیرضا موسوی مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی صبا نور به مناسبت روز ملی صنعت و معدن پیامی صادر کرد و از همت والای متخصصان ایرانی در شرکت صبانور سخن گفت که این شرکت را جزء ۱۰ شرکت برتر و مطرح معدنی مطرح کرده است.
تصویر از تبریک روز ملی صنعت و معدن تا گام های سترگ شرکت صبانور در توسعه صنعت ومعدن کشور

به گزارش سایت خبری پرسون، متن پیام مدیرعامل شرکت معدنی وصنعتی صبا نور به مناسبت روز ملی صنعت و معدن بدین شرح است:

بنام خدا

نامگذاری دهم تیرماه به نام روز ملی صنعت و معدن نشانگر جایگاه مهم معدن در اقتصاد کشور است.

رونق و شکوفایی صنعت و اقتصاد کشور مرهون مدیریت، خلاقیت و پشتکار بزرگ مردانی است که با کارآفرینی و تولید، پیشرفت را وجهه همت خویش قرار داده اند.

بزرگداشت روز ملی صنعت و معدن مجالی است تا در پرتو منویات مقام معظم رهبری، راهبرد جهش تولید را نصب العین قرار داده و با همکاری و هم افزایی در راستای توسعه همه جانبه ایران عزیز گام برداریم.

شرکت توسعه معدنی وصنعتی صبا نور به لطف خداوند متعال وهمت والای متخصصان ایرانی جزء ۱۰ شرکت برتر و مطرح معدنی است که در راستای تکمیل زنجیره تامین مواد اولیه در بخش کنسانتره و گندله سازی در غرب کشور فعالیت می کند. گام های سترگی در راستای توسعه صنعت ومعدن کشور برداشته است وهمچنین برنامه های توسعه ای در استانهای کردستان و همدان در دست اقدام دارد که این افتخارات، مدیون همه کارگران و متخصصان ومدیران شرکت می باشد.

اینجانب روز ملی صنعت و معدن را به تمامی فعالان عرصه صنعت و معدن و صنعتگران پرتلاش و همچنین پرسنل سخت‌کوش شرکت توسعه معدنی وصنعتی صبا نور تبریک می‌گویم.

امید است با توکل بر الطاف الهی و برخورداری از دانش متخصصان و اساتید فرهیخته و توانمند کشور و استفاده از دانش روز دنیا گام‌های مؤثری در راستای ارتقا و تعالی کشور برداریم.

سید علیرضا موسوی

مدیر عامل

پیام مدیرعامل شرکت معدنی وصنعتی صبا نور به مناسبت روز ملی صنعت و معدن

منبع: پُرسون

694580

مطالب مرتبط