باز هم در راستای مسئولیت اجتماعی صورت گرفت:

شرکت توسعه معدنی و صنعتی صبانور وکمک ده میلیارد ریالی به بیمارستان قائم شهرستان اسدآباد

شرکت توسعه معدنی و صنعتی صبانور بزرگترین واحد صنعتی غرب کشور اینبار هم در راستای مسئولیت اجتماعی خود کمک ده میلیارد ریالی جهت خرید تجهیزات پزشکی به بیمارستان قائم شهرستان اسدآباد اهدا کرد‌.
تصویر شرکت توسعه معدنی و صنعتی صبانور وکمک ده میلیارد ریالی به بیمارستان قائم شهرستان اسدآباد

به گزارش سایت خبری پرسون، شرکت توسعه معدنی وصنعتی صبانور که به عنوان شرکت پیشرو در اجرای مسئولیت های اجتماعی شناخته میشود در همین ابتدای سال که مزین به جهش تولید با مشارکت مردم است به بیمارستان قائم شهرستان اسدآباد تجهیزات پزشکی به ارزش ده میلیارد ریال اهدا کرد.

خرید و اهدای تجهیزات پزشکی به مبلغ یک میلیارد تومان شامل: پروپ TVS - پروبConvex جهت سونوگرافی، پروب phased array اکوکاردیوگرافی و دستگاه های فتال مانیتورینگ و پالس اکسیمتری است که کمک شایان و قابل توجهی به تجهیز هرچه بهتر و بیشتر این بیمارستان کرد و قطعا از مراجعه بیماران به سایر شهرها به دلیل نبود تجهیزات کافی در بیمارستان قائم‌ اسدآباد جلوگیری خواهد کرد‌.

مسئولیت اجتماعی/شرکت توسعه معدنی و صنعتی صبانور

گفتنی است شرکت توسعه معدنی و صنعتی صبانور که از نظر تولید سنگ آهن جزو ۱۰ شرکت نخست کشور و بزرگ‌ترین تولید کننده این ماده معدنی در غرب کشور بوده و در دو استان همدان و کردستان مشغول فعالیت است همواره در موضوع مسئولیت اجتماعی پیشرو بوده است و پیش از این نیز از خود باقیات و صالحات نیکویی بر جای گذاشته است که خلاصه ای از رویکردها و انجام وظیفه اجتماعی شرکت توسعه معدنی و صنعتی صبانور در سالیان اخیر بدین شرح است:

*شرکت به منظور حمایت از تحصیل دانش آموزان در مناطق اطراف معادن خود، به مجامع خیرین مدرسه ساز کمک کرده و در ساخت مدارس جدید یا توسعه مدارس قبلی همکاری داشته است.

*شرکت با استخدام کارگران و پرسنل از ساکنان مناطق روستایی و بومی نزدیک به معادن و کارخانه های خود به اشتغال زایی و توسعه اقتصادی آنها کمک کرده است.

*شرکت با برگزاری دوره های آموزشی فنی و حرفه ای در مناطق فعالیت خود، سطح دانش و تخصص ساکنین آن مناطق را افزایش داده و همچنان خدمات وابسته به فعالیت های خود را از طریق بومی سازی تامین کرده است.

*شرکت با کمک به تعمیر و نوسازی مسکن و خانه های ساکنین روستاهای اطراف معادن خود، به بهبود شرایط زندگی و رفاه آنها کمک کرده است.

شرکت با حمایت مالی از مساجد، هیئات مذهبی، حسینیه ها و سایر نهاد های فرهنگی و مذهبی در شهرستان های اطراف معادن خود، به ترویج امور مذهبی در جامعه کمک کرده است.

*شرکت با همکاری در پروژه های راهسازی و جاده سازی در مسیر اطراف معادن خود علاوه بر سهولت در حمل و نقل محصولات خود به توسعه زیر ساخت های منطقه نیز کمک کرده است.

*شرکت با کمک های فرهنگی و مالی به دانش آموزان و دانشجویان در شهرستان های اطراف معادن خود به تشویق علاقمندان به تحصیل و تقویت روح پژوهش در جامعه کمک کرده است.

*شرکت با پرداخت هزینه های درمانی بخشی از ساکنین و افراد بی بضاعت شهرستان ها و روستا ها، به حل بخشی از مشکلات سلامت جامعه کمک کرده است همچنین با تامین خواربار و لوازم ضروری برای ساکنین منطقه در ماه رمضان، به فضای عبادات آنها کمک کرده است.

*شرکت با پشتیبانی از انجمن ها و تشکل های فرهنگی و ورزشی در شهرستان های نزدیک به معادن خود، به ارتقای فرهنگ و سلامت جامعه کمک کرده است. این انجمن ها و تشکل ها در رشته های مختلفی مانند فوتبال، والیبال، اسب سواری، بدمینتون، کشتی و... فعال هستند و در رقابت های مختلف شرکت می کنند.

*شرکت با کمک به مراکز درمانی و اهالی مناطق اطراف معادن در مقابله با بحران کرونا، به تامین و توزیع اقلام بهداشتی و دارویی نیازمندان کمک کرده است.

*شرکت با حمایت از تاسیس و بهسازی مراکز درمانی، بهداشتی و آموزشی در مناطق فعالیت خود، به توسعه خدمات عمومی در جامعه کمک کرده است.

آنچه گفته شد تنها گوشه ای از اقدامات و تلاش های شرکت توسعه معدنی و صنعتی صبا نور در راستای مسئولیت اجتماعی است و پر بیراه نیست اگر بگویم این شرکت که فعال در زمینه استخراج، فرآوری و تولید محصولات سنگ آهن است در زمینه توسعه معدنی و صنعتی امانت‌دار خوبی بوده‌ است به طوری که مردم ساکن در مناطق کردستان و همدان از برکات وجودی و نیکوی این شرکت بهره مند هستند و حقیقتا نسبت به این معادن احساس تعلق می‌کنند.

مخاطبان رسانه پُرسون می توانند جهت آشنایی بیشتر با شرکت توسعه معدنی و صنعتی صبانور و همچنین اهداف و برنامه های آن می توانید به سایت این شرکت به آدرس https://sabanour.com/ مراجعه نمایید.

منبع: پُرسون

668664

مطالب مرتبط