در مجمع عمومی عادی صاحبان سهام شرکت توسعه معدنی و صنعتی صبانور عنوان شد:

صبانور رکورد جدید در تولید ثبت کرد/ از موفقیت در حوزه اکتشافات تا خوشحالی سهامداران این شرکت معدنی/فیلم

مدیر عامل شرکت توسعه معدنی و صنعتی صبانور در مجمع عمومی سالیانه و در جمع سهامداران این شرکت گفت: بسیار خرسندیم که اعلام کنیم در سه ماهه ابتدایی امسال به رکورد تولید در این بازه زمانی در تاریخ شرکت توسعه معدنی و صنعتی دست پیدا کردیم.
تصویر صبانور رکورد جدید در تولید ثبت کرد/ از موفقیت در حوزه اکتشافات تا خوشحالی سهامداران این شرکت معدنی/فیلم

به گزارش سایت خبری پرسون،سید علیرضا موسوی مدیرعامل شرکت توسعه معدنی و صنعتی صبانور در مجمع عمومی عادی سالیانه این شرکت برای سال مالی منتهی به 29 اسفند ماه 1402 با حضور 89.55 درصد سهام‌داران در تالار شهید آوینی مجموعه فرهنگی تلاش برگزار شد؛ گفت: بسیار خرسندیم که اعلام کنیم در سه ماهه ابتدایی امسال به رکورد تولید در این بازه زمانی در تاریخ شرکت توسعه معدنی و صنعتی دست پیدا کردیم.

شرکت توسعه معدنی و صنعتی صبانور

مدیرعامل شرکت درمجمع عمومی عادی سالیانه با اعلام این خبر گفت : سود عملیاتی صبانور در سال ۱۴۰۲ به 28 هزار و 642 میلیارد و 669 میلیون ریال و سود خالص شرکت به 34 هزار و 812 میلیارد و 198 میلیون ریال رسید که به ترتیب با رشد 98 درصدی و 85 درصدی نسبت به سال 1401 همراه بود.

وی افزود: طرح توسعه‌ای صبانور در معدن گلالی با هدف تولید 2.5 میلیون تن کسانتره در دستور کار قرار دارد و زمین احداث کارخانه در نزدیکی محل معدن خواهد بود.

شرکت توسعه معدنی و صنعتی صبانور

سید علیرضا موسوی افزود: علاوه‌براین، به دنبال اجرای فاز 3 معدن شهرک با ظرفیت 2.5 میلیون تن در بیجار و فاز 2 گلالی هستیم.

وی ادامه داد : در حوزه اکتشافات به موفقیت‌های چشمگیری دست یافته‌ایم و با رفع معضل معارضان محلی، توسعه این مهم را در دستور کار قرار داده‌ایم. در حوزه زیرساخت نیز به دنبال تکمیل پروژه‌های خود در این حوزه هستیم.

سهام شرکت توسعه معدنی و صنعتی صبانور سهام شرکت توسعه معدنی و صنعتی صبانور سهام شرکت توسعه معدنی و صنعتی صبانور سهام شرکت توسعه معدنی و صنعتی صبانور سهام شرکت توسعه معدنی و صنعتی صبانور سهام شرکت توسعه معدنی و صنعتی صبانور

گفتنی است شرکت توسعه معدنی صبانور پروژه احداث کارخانه گندله‌سازی شرکت صبا امید غرب خاورمیانه با ظرفیت تولید سالیانه یک میلیون تن را در دست اقدام دارد که پیشرفت فیزیکی آن تا تاریخ 25 اردیبهشت ماه امسال به 50.05 درصد رسیده است.

اخذ بالاترین سود عملیاتی و خالص شرکت از ابتدای تاسیس، رده‌بندی ذخایر معادن شرکت طبق استاندارد بین‌المللی «Jorc» و اجرای کامل فاز یک و شروع فاز 2 طرح جامع اکتشاف معادن و تصویب بزرگ‌ترین مبلغ افزایش سرمایه در طول فعالیت شرکت جهت تامین مالی طرح‌های توسعه‌ای گروه، از جمله دستاوردهای «کنور» در سال 1402 بوده است.

در پایان مجمع عمومی عادی سالانه صاحبان سهام شرکت توسعه معدنی و صنعتی صبانور برای سال مالی منتهی به 29 اسفند ماه 1402، تقسیم سود 216 تومان به ازای هر سهم به تصویب سهام‌داران رسید.

سهام شرکت توسعه معدنی و صنعتی صبانور

لحظاتی از برگزاری موفقیت آمیز مجمع عمومی عادی سالانه صاحبان سهام شرکت توسعه معدنی و صنعتی صبانور را ببینید:

منبع: پُرسون

693293