تا پایان بهمن ماه سال جاری صورت گرفت:

۷۷ هزار متر حفاری در معادن شرکت توسعه معدنی و صنعتی صبانور

عملیات حفاری در معادن شرکت توسعه معدنی و صنعتی صبانور تا پایان سال به بیش از ۹۰ هزار متر خواهد رسید.
تصویر ۷۷ هزار متر حفاری در معادن شرکت توسعه معدنی و صنعتی صبانور

به گزارش سایت خبری پرسون، در سال ۱۴۰۲ و تا پایان بهمن‌ماه، حدود ۷۷ هزار متر حفاری در معادن صبانور، شرکت زیرمجموعه «ومعادن»، صورت گرفته و با توجه به تداوم این عملیات، تا پایان سال این میزان به بیش از ۹۰ هزار متر خواهد رسید.

گفتنی است شرکت توسعه معدنی و صنعتی صبانور با نام اولیه تامین مواد اولیه فولاد صبانور به صورت شرکت سهامی خاص تاسیس شده و طی شماره ۱۲۹۲۶۶ مورخ ۲۸ اسفند ماه ۱۳۷۵ در اداره ثبت شرکت‌ها و مالکیت صنعتی تهران به ثبت رسیده است

طبق مصوبه مجمع عمومی فوق‌العاده صاحبان سهام مورخ ۱۰ اردیبهشت ماه ۱۳۹۰ نوع شرکت به سهامی عام تغییر یافته و مراتب در تاریخ ۱۲ آبان ماه ۱۳۹۰ در اداره ثبت شرکتها به ثبت رسیده است. شرکت توسعه معدنی و صنعتی صبانور درحال حاضر بزرگترین تولید کننده سنگ آهن ، کنسانتره و گندله در غرب و شمال غرب کشور می باشد.

محصولات تولیدی این شرکت درحال حاضر شامل سنگ آهن دانه بندی شده ، کنسانتره و گندله آهن است. نام شرکت طی شماره ۱۱۰۲۹ مورخ ۱۶ اسفند ماه ۱۳۹۰ در فهرست شرکتهای ثبت شده نزد سازمان بورس و اوراق بهادار به عنوان شرکت توسعه معدنی و صنعتی صبانور درج گردیده است.

همچنین سهام شرکت از تاریخ ۲۸ فروردین ماه ۱۳۹۱ در بازار فرابورس عرضه عمومی شده است. سرمایه اولیه شرکت ۵۰۰ میلیون ریال بوده که طی تغییرات متوالی نهایتا در سال ۱۳۹۴به مبلغ ۲۹۳۶۴۲۲ میلیون ریال رسیده است همچنین نام شرکت از ” تامین مواد اولیه فولاد صبانور” به “شرکت توسعه معدنی و صنعتی صبانور” تغییر یافت.

درحال حاضر شرکت توسعه معدنی و صنعتی صبانور جزء واحدهای تجاری فرعی شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات (سهامی عام ) می باشد.

مدیرعامل جدید شرکت توسعه معدنی و صنعتی صبا نور کیست؟

سید علیرضا موسوی، قائم مقام شرکت آهن و فولاد ارفع و از کارکنان وزارت صنایع و ایمیدرو مهر ماه سال 1402 طی حکمی از سوی اردشیر سعدمحمدی، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات، به عنوان مدیرعامل جدید شرکت توسعه معدنی و صنعتی صبانور (کنور) منصوب و جانشین محمد کلانتری شد.

سید علیرضا موسوی که فعالیت صنعتی خود را از شرکت فولاد خوزستان آغاز کرد، پیش از این معاون فروش و بازاریابی آهن و فولاد ارفع، نائب رئیس هیأت مدیره شرکت توسعه معادن و فلزات، عضو هیأت مدیره شرکت آلومینیوم جاجرم، عضو هیأت مدیره شرکت احداث صنعت، عضو هیأت مدیره شرکت توسعه خدمات بازرگانی نورد ایران و معاون برنامه ریزی و فنی مهندسی شرکت احداث صنعت بوده است.

منبع: پرسون

613198