صبانور در تولید کنسانتره رکورد شکنی کرد

تولید در شرکت توسعه صنعتی و معدنی صبانور بار دیگر رکورد زد.
تصویر صبانور در تولید کنسانتره رکورد شکنی کرد

به گزارش سایت خبری پرسون، شرکت توسعه معدنی و صنعتی صبانور با همت کارگران پرتلاش و جهادگر خود، آذرماه را با رکوردشکنی در تولید روزانه آغاز کرد، این شرکت با تولید ۳ هزار و ۳۰۷ تن کنسانتره در مجتمع شهرک واقع در استان کردستان، توانست رکورد درخشانی از خود ثبت کند. متوسط نرخ تولید روزانه کنسانتره در این واحد ۲ هزار و ۶۸۲ تن بوده است.

رکورد قبلی شرکت مربوط به آبان ماه بوده است.

شرکت معدنی و صنعتی صبانور بزرگترین تولید کننده فرآورده های سنگ آهن در غرب کشور می باشد. که از مرحله اکتشاف، استخراج ، فرآوری سنگ آهن تا تولید محصولات کنسانتره و گندله دانه بندی فعال می باشد. سنگ آهن دانه بندی این شرکت، درمعادن باباعلی، گلالی و مجموعه معادن شهرک و کورکورا در استان های همدان و کردستان با تولید می شود. محصول سنگ آهن دانه بندی معادن با مشخصات کیفی مطلوب بعنوان خوراک مصرفی کارخانجات کنسانتره سازی صبانور مورد استفاده قرار می گیرد.

روابط عمومی شرکت توسعه معدنی و صنعتی صبانور کسب این رکورد را به مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره، همه کارکنان و ذی‌نفعان شرکت تبریک عرض می‌نماید. امید است این حرکت پر شتاب به سوی تعالی و افزایش تولید، در سایه همدلی‌ها و برنامه‌ریزی‌های صحیح تداوم داشته باشد.

منبع: پرسون

613153

مطالب مرتبط