نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری:

جمهوری اسلامی بزرگترین هدیه امام خمینی(ره)بود / وعده و عمل آیت الله رئیسی یکی بود

آیت اله اسلامی، نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت :جمهوری اسلامی بزرگترین هدیه و ابتکار امام خمینی(ره)بود و ما هم امروز باید از این میراث گرانبها که تجلی آن، انتخابات است، حفاظت کنیم و با حضور باشکوه در انتخابات و انتخاب اصلح این میراث گرانقدر را قدردانی کنیم.
تصویر جمهوری اسلامی بزرگترین هدیه امام خمینی(ره)بود / وعده و عمل آیت الله رئیسی یکی بود

به گزارش سایت خبری پرسون، از قزوین؛ مراسم بزرگداشت سی و پنجمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) و گرامیداشت شهدای ۱۵ خرداد و شهدای خدمت با سخنرانی حضرت آیت الله علی اسلامی نماینده محترم مردم شریف استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری در مسجد صاحب الزمان (عج)شهر اقبالیه برگزار شد.

آیت اله اسلامی نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه شهر تاکستان ضمن تسلیت ایام بیان کرد: جمهوری اسلامی بزرگترین هدیه و ابتکار امام خمینی (ره)بود و ما هم امروز باید از این میراث گرانبها که تجلی آن، انتخابات است، حفاظت کنیم و با حضور باشکوه در انتخابات و انتخاب اصلح این میراث گرانقدر را قدردانی کنیم.
آیت اله اسلامی افزود: امام راحل (ره) شخصیتی است که راه و مکتب او، یک ذخیره الهی برای ملت ایران است و در طول انقلاب، هرجا توفیقاتی داشتیم بخاطر حرکت در مسیر مکتب امام بود و هرجا ضربه خوردیم بخاطر دوری از این مکتب ارزشمند بود.
نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه یکی از شاخص های راه امام، ایمان و باور به خدا بود: توضیح داد: امام خمینی(ره) خدا باور و خدا ترس بود و تکیه به قدرت لایزال الهی داشت و این باعث شده بود ایشان در پیچ و خم های انقلاب مثل کوه محکم بایستد.
آیت اله اسلامی اظهار کرد: امام (ره) توانست چنین حرکت عظیمی را هدایت کند و معجزه قرن را رقم بزند و دنیا را تکان دهد که امروز شخصیت های عالم از ایشان به عنوان یک قدرت با عظمت یاد می کنند.
وی ادامه داد:برخلاف عده ای که دَم از مردم و مردم سالاری و رای و نظر مردم میزنند ولی در بزنگاه برای نظر مردم اهمیتی قائل نیستند، ولی امام خمینی(ره) حقیقتاً به رای و نظر مردم باور داشت.
نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری
با بیان اینکه امام راحل(رض) بزرگ ترین وظیفه مسئولان را کمک و خدمت به محرومان می دانستند و فرمودند گمان نمی کنم عبادتی بالاتر از خدمت به محرومان باشد، توضیح داد: راهِ امام یعنی حمایت از محرومان و مستضعفان، کسانی که صاحبان اصلی انقلاب هستند.
وی افزود: حضرت امام (ره) دشمن شناس بود و براساس شناختی که از دشمن داشت همان اول انقلاب فرمودند رابطه ما با آمریکا مانند رابطه گرگ و میش است، تا آمریکا گرگ صفت و مستکبر است، نمی شود با او ارتباط داشت.
آیت الله اسلامی افزود: با توجه به اینکه دشمن شناسی مسئله بسیار مهمی است، کسی که دشمن شناس نباشد از دشمن فریب میخورد، در پای مذاکره امتیاز می دهد اما امتیاز نمی گیرد.
وی با اشاره به حادثه دلخراش سقوط بالگرد رئیس جمهور فقید کشور، تصرح کرد: دیدیم که حتی شهادت این شهدای والامقام که معادلات سیاسی در روابط بین المللی را به نفع کشور عزیزمان دگرگون کرده بودند نیز خللی در روند و مسیر انقلاب ایجاد نکرد و با فرمان مقام معظم رهبری (مدظله) و هشدار ایشان به تمامی دشمنان هیچ مشکلی در امورات کشور ایجاد نشد.
وی افزود: مردم هوشیار باشند؛ ما باید به فردی رای بدهیم که اصلح، شایسته تر و ادامه دهنده میسر شهید جمهور است.
وی گفت : وعده و عمل آیت الله رئیسی یکی بود لذا نباید فردی انتخاب کرد که مسیر شهید را متوقف کند و ما را به گذشته برگرداند که فاجعه است.

681154

مطالب مرتبط