رئیس ستاد انتخابات استان قزوین:

انتخابات ریاست جمهوری بدون هیچ خللی برگزار می شود

کاظمی رئیس ستاد انتخابات استان قزوین گفت: بیش از یک هفته از شهادت رئیس جمهور می‌گذرد اما بدنه دولت و مجموعه تیم دولت سیزدهم با تعامل و همدلی و بدون هیچ اختلالی در مسیر ارائه خدمت فعالیت دارند.
تصویر انتخابات ریاست جمهوری بدون هیچ خللی برگزار می شود

به گزارش سایت خبری پرسون، از قزوین؛ عباس کاظمی رئیس ستاد انتخابات استان قزوین، در اولین جلسه ستاد انتخابات استان که به منظور هماهنگی برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در قزوین برگزار شد، تصریح کرد: گفتمان رییسی، گفتمان انقلاب اسلامی بود و اقدامات او در دولت سیزدهم تابلوی بلندی از خدمت صادقانه را به نمایش گذاشت، اقداماتی که با نگاه به آن ها جمله "ما می‌توانیم" به صورت عینی مصداق پیدا می کند.

وی افزود: اگر بخواهیم در مسیر گفتمان انقلاب حرکت کنیم، اولین تعهد ما این است که تا آخرین دقیقه به نحو شایسته امانتداری کنیم و از طرفی تلاش کنیم مصیبت عظیم از دست دادن شهید رئیسی ذره‌ای درخدمت ما تاثیری نگذارد و خللی ایجاد نکند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین، اظهار کرد: بیش از یک هفته از شهادت رئیس جمهور می‌گذرد اما بدنه دولت و مجموعه تیم دولت سیزدهم با تعامل و همدلی و بدون هیچ اختلالی در مسیر ارائه خدمت فعالیت دارند.
وی با بیان اینکه انتخابات ریاست جمهوری از اهمیت بالایی برخوردار است، تصریح کرد: همانطور که در برگزاری انتخابات مجلس نشاط حاکم بود و تلاش می‌کردیم اقدامات موثری انجام شود، در این دوره از انتخابات نیز باید همانگونه عمل کنیم، عهد ما با شهید رییسی این است که با قوت کار را دنبال کنیم.
کاظمی افزود: انتخابات براساس بند ۱۳۱ قانون اساسی برگزار می‌شود، بازه زمانی ۳۰ روزه برای برگزاری انتخابات به معنای این است که ما یک پنجم زمان متداول وقت داریم و با برنامه‌ریزی درست و هماهنگی‌های لازم بدون اینکه خللی وارد شود باید گام‌های بلندتری برداریم.
وی بیان کرد: ۸ تیر ماه انتخابات برگزار می‌شود، با توجه به فرصت کوتاه باید برای برگزاری انتخابات آماده باشیم و بسترهای لازم را فراهم کنیم تا در هر صورت آمادگی لازم را داشته باشیم؛ در گام اول کمیته های انتخابات مشخص و احکام اعضای آن صادر شده است، در این میان سه حوزه آموزش، فناوری اطلاعات و پشتیبانی نیاز به تمرکز بیشتری دارد.
رئیس ستاد انتخابات استان قزوین اظهار کرد: جلسات هماهنگی برگزاری انتخابات به صورت مستمر در بخشداری ها و فرمانداری ها برگزار خواهد شد، شهادت رئیس جمهور مصیبت عظیمی بود اما ما مامور به تکلیف هستیم.

680369