افزایش 300 درصدی تبلیغات محیطی شرکت گاز استان قزوین

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین از افزایش 300 درصدی تبلیغات محیطی شرکت در سال 1402 نسبت به سال 1401 خبر داد.
تصویر افزایش 300 درصدی تبلیغات محیطی شرکت گاز استان قزوین

به گزارش سایت خبری پرسون، از قزوین؛ علی حجتی‌پور مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین با اعلام این خبر، اظهار کرد: در زمستان سال 1402 بیش از 250 مورد تبلیغات محیطی در قالب بیلبورد، فیکسچر، تیربورد ، بنر و پوستر نصب شد.

وی در تشریح جانمایی محل نصب این تبلیغات، تصریح کرد: بزرگراههای شهر و اتوبان قزوین به تهران به‌عنوان دو شاهراه از جمله نقاط نصب بیلبوردهای تبلیغاتی این شرکت است.
حجتی پور با اشاره به اهمیت تبلیغات محیطی در نهادینه‌سازی یک فرهنگ، خاطرنشان کرد: نهادینه‌سازی فرهنگ مصرف بهینه و ابلاغ سیاست‌های کشور در خصوص کاهش مصرف گاز طبیعی از جمله محتواهای درج شده بر روی بیلبوردها و بنرها بوده است.
وی اضافه کرد: این شرکت همچنین در شهرستان‌ها و روستاها با استفاده از بنرهای آویز و بنرهای استندی در ادارات، اقدام به تشویق مردم به رعایت نکات مرتبط با صرفه‌جویی در مصرف گاز طبیعی کرد که این اقدام پیش‌ازاین بی‌سابقه بوده است.
حجتی پور در ادامه با اشاره به رشد تولیدات گرافیکی و چندرسانه‌ای شرکت گاز استان قزوین در سال 1402، بیان کرد: در این بازه زمانی مجموع تولیدات گرافیکی و چندرسانه‌ای شرکت گاز استان قزوین 52 مورد بوده که از این تعداد 37 تیزر، 7 اینفوگرافیک، 2 انیمیشن، 4 موشن‌گرافیک، 1 پوستر و همچنین 1 جلد دفتر نقاشی ایمنی و مداد تراش ایمنی ویژه کودکان بوده است.
وی اضافه کرد: امکان جذب مخاطب از طریق استفاده از جذابیت‌های بصری، ارائه دسته‌بندی شده و خلاصه شده داده‌ها به مخاطب جهت فهم آسان آن و ماندگاری بیشتر محتوا در ذهن مخاطب از جمله مزایای استفاده حوزه گرافیک و چندرسانه‌ای در انتقال یک پیام است.

680844