دیدار با خانواده‌های ۳۵ شهید و جانباز در سال جاری توسط مدیران شرکت گاز قزوین

مدیر منابع انسانی شرکت گاز استان قزوین از دیدار مدیرعامل و مدیران ارشد این مجموعه با 35 خانواده‌ شهید، جانباز و ایثارگر سال‌های دفاع مقدس از ابتدای سال جاری تا کنون خبر داد.

تصویر دیدار با خانواده‌های ۳۵ شهید و جانباز در سال جاری توسط مدیران شرکت گاز قزوین

به گزارش سایت خبری پرسون، ابوالفضل عسگری اظهار داشت: مدیرعامل و مدیران ارشد شرکت گاز استان قزوین امسال پیرو اجرای طرح سپاس با 35 خانواده از خانواده‌های معزز شهدا، جانبازان و ایثارگران قزوین دیدار و گفتگو داشته‌اند.

وی افزود: در این دیدارها ضمن قدرشناسی از فداکاری و رشادت‌های شهدا و جانبازان و تقدیر از صبر و ایثار خانواده‌های آنها، مشکلات خانواده‌های این افراد مورد بررسی قرار گرفته و موارد لازم به بنیاد شهید و امور ایثارگران و همچنین سایر دستگاه‌های مربوطه اطلاع‌رسانی شده است.

عسگری همچنین گفت: اعتقاد داریم که اجر خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران محترم کمتر از خود آنها نیست چرا که این عزیزان با فرستادن عزیزترین افراد خانواده خود به جنگ و تحمل جای خالی آنها از رشادت‌های آنها بزرگترین پشتیبانی را به عمل آورده‌اند.

به گفته‌ عسگری مادران، فرزندان و همسران شهدا و جانبازان با صبر و قدرت ایمانشان جایگاه بالای ایثارگری را به خود اختصاص داده‌اند و در مقام ایثار، شایسته برترین قدرشناسی‌ها هستند.

منبع: پرسون

613306