مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین؛

روابط‌عمومی‌ها پیشانی سازمان در انعکاس خدمات هستند

حجتی پور مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین با تجلیل از کادر روابط عمومی این مجموعه، روابط عمومی را پیشانی سازمان‌ در انعکاس فعالیت‌ها و خدمات دانست.
تصویر روابط‌عمومی‌ها پیشانی سازمان در انعکاس خدمات هستند

به گزارش سایت خبری پرسون، از قزوین؛ علی حجتی‌پور مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین در جلسه تجلیل از کارکنان واحد روابط‌عمومی شرکت گاز این استان اظهار داشت: روابط عمومی هر سازمان پیشانی و رکن فعال آن سازمان‌ در خط مقدم بازتاب خدمات ارائه‌ شده به جامعه محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: کار روابط عمومی شبانه‌روزی است و هوش هیجانی بالا و روحیه لازم برای فعالیت در همه شرایط می‌طلبد و ما بسیاری از دستاوردهای شرکت به‌ویژه اقدامات فرهنگی و اصلاح فرهنگ مصرف گاز در جامعه‌ را مرهون خلاقیت و تلاش روابط عمومی می‌دانیم‌.
حجتی‌پور با تأکید بر اصل صداقت و امانت‌داری روابط‌عمومی‌ها، نقش آنها را در انعکاس بی‌پرده مشکلات به مدیران و کاهش فاصله بین مردم و مسئولان‌ اثرگذار خواند و افزود: هرچه روابط عمومی سازمان‌ها در این زمینه کوشاتر بوده و صادقانه عمل کند آن سازمان به جلب رضایت مردم و خداوند نزدیکتر خواهد بود‌.

680663

سازمان آگهی های پرسون