به گزارش سایت خبری پرسون، از قزوین؛ علی حجتیپور مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین در جلسه تجلیل از کارکنان واحد روابطعمومی شرکت گاز این استان اظهار داشت: روابط عمومی هر سازمان پیشانی و رکن فعال آن سازمان در خط مقدم بازتاب خدمات ارائه شده به جامعه محسوب میشود.
وی ادامه داد: کار روابط عمومی شبانهروزی است و هوش هیجانی بالا و روحیه لازم برای فعالیت در همه شرایط میطلبد و ما بسیاری از دستاوردهای شرکت بهویژه اقدامات فرهنگی و اصلاح فرهنگ مصرف گاز در جامعه را مرهون خلاقیت و تلاش روابط عمومی میدانیم.
حجتیپور با تأکید بر اصل صداقت و امانتداری روابطعمومیها، نقش آنها را در انعکاس بیپرده مشکلات به مدیران و کاهش فاصله بین مردم و مسئولان اثرگذار خواند و افزود: هرچه روابط عمومی سازمانها در این زمینه کوشاتر بوده و صادقانه عمل کند آن سازمان به جلب رضایت مردم و خداوند نزدیکتر خواهد بود.